سردارخانچرلی: کاهش 60 درصدی تخلفات انتظامی غرب استان تهران

فرمانده انتظامی غرب استان تهران گفت: هیچ‌گونه مسامحه‌ای در تخلفات همکاران انتظامی خود در این مجموعه نخواهیم داشت و در صورت بروز و ارتکاب تخلف به شدیدترین نوع ممکن برخورد خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار محسن خانچرلی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران در حاشیه همایش تخصصی پاسگاه‌ها و کلانتری‌های غرب استان تهران که در محل فرماندهی انتظامی غرب استان برگزار شد، اظهار کرد: در برابر تخلفات مأموران انتظامی قاطعانه و بدون هیچ‌گونه مسامحه‌ای می‌ایستیم و خوشبختانه در طول سال های اخیر با توجه به حساسیت‌ها و نظارت‌های لحاظ شده شاهد کاهش 60 درصدی تخلفات مأموران انتظامی غرب استان تهران بوده‌ایم.

وی در تسری عملکرد 10 ماهه مجموعه انتظامی غرب استان تهران گفت: رشد 33 درصدی در اجرای احکام قضایی یکی از توفیقات این مجموعه محسوب می‌شود و امیدواریم در آینده روند موفقیت‌ها با سرعت و شتاب هرچه بیشتری استمرار یابد.

سردار خانچرلی عنوان کرد: رسیدگی به کم‌کاری مأموران انتظامی در غرب استان تهران در قالب سامانه 197 و با حضور میدانی و سریع بازرسان ذیربط از دیگر اقدامات سازنده‌ای است که نقش بسزایی در جلب رضایت‌مندی مردم و تسهیل انجام امور ایفا می‌کند.

فرماندهی انتظامی غرب استان تهران در خصوص سامانه فوریت‌های پلیسی 110 نیز اظهار کرد: متمرکزسازی مجموعه 110 از دیگر اولویت‌های ما بود که به فضل الهی با موفقیت محقق شد.

وی افزود: طبق ارزیابی‌های انجام شده در مجموع سال 93، 176 هزار تماس با 110 صورت گرفته که این میزان در 10 ماهه سال جاری به 230 هزار تماس افزایش یافته است.

سردارخانچرلی گفت: افزایش 30 درصدی تماس‌های مورد اشاره مؤید اعتماد عمومی مضاعف به ساز و کار مأموران انتظامی غرب استان تهران است. 

وی در پایان از مردم و عموم شهروندان شهرستان‌های غرب استان تهران درخواست کرد؛ پیشنهادات، انتقادات و نظرات خویش را از طریق سامانه‌های 197 و 110 به مجموعه انتظامی غرب استان تهران منتقل کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار