کرمانشاه؛

تشریح دستاوردهای بخش کشاورزی کرمانشاه در دهه فجر

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: ایام گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی فرصت مناسبی برای تشریح دست‌آوردهای بخش کشاورزی استان است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه در دومین جلسه ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی  که با حضور اعضای این ستاد، مدیران سازمان و مدیران ادارات تابعه برگزار شد، گفت: ایام گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی فرصت مناسبی برای تشریح دست‌آوردهای بخش کشاورزی استان است.

خسرو شهبازی خاطرنشان کرد: پیروزی  انقلاب اسلامی ایران نقطه عطفی بود که آغازی برای توسعه بخش‌های مختلف کشور از جمله بخش کشاورزی بوده و تاکنون به برکت جمهوری اسلامی توفیقات قابل ملاحظه‌ای را در این بخش حاصل شده است.

وی افزود: در حال حاضر در بخش‌های مختلف از جمله تولیدات شیلات، دام و طیور، زراعی، باغی و صنایع مرتبط جایگاه‌های مناسبی در کشور داریم.
شهبازی برنامه‌های ستاد دهه فجر سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه را بسیار گسترده اعلام کرده و گفت: برنامه‌های متعددی از جمله برگزاری جشن‌های با شکوه در شان نظام جمهوری اسلامی، اعزام اکیپ‌های خدمات رسانی به عشایر و روستائیان، افتتاح پروژه های بخش کشاورزی را مد نظر داریم.

وی دیگر برنامه‌های ستاد دهه فجر را شامل سرکشی از خانواده‌ شهدای جهادگر در مراکز جهاد کشاورزی، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، افتتاح پروژه‌های شاخص بخش کشاورزی استان و کلنگ‌زنی طرح‌های این بخش با حضور مقامات ارشد کشوری و استانی عنوان کرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: در دهه فجر امسال مدیران مراکز جهاد کشاورزی استان به همراه دیگر مسئولین شهرستان‌های استان از پروژه های بخش کشاورزی بازدید کرده و از نزدیک با مسائل و مشکلات آنها آشنا و در جهت رفع موانع اقدام می کنند.

در ادامه حجت الاسلام پرویزپور جانشین حوزه  نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با اشاره به فرا رسیدن دهه مبارک فجر و آمادگی کامل ستاد دهه فجر برای برگزاری مراسم این ایام گفت: انقلاب اسلامی ایران یکی از بزرگترین انقلاب‌های دنیا بوده و در گوشه گوشه ی دنیا شناخته شده است.

پرویزپور با اشاره به اینکه در قرآن کریم به طور متعدد به انقلاب‌های توحیدی که در طول تاریخ رخ داده اشاره شده است افزود: در حال حاضر انقلاب اسلامی ایران انقلابی الهی بوده که معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) آن را بنا نهاده و  گستره‌ای جهانی دارد و توانسته پایدار و استوار در جهان امروز سربلند در همه عرصه ها باشد.

پرویزپور خاطرنشان کرد: گرامیداشت یاد و خاطره ایام دهه فجر انقلاب اسلامی تجدید عهدی دوباره با آرمانهای امام راحل (ره) می‌باشد تا راه اسلام و حکومت ولایت فقیه را به جامعه بشریت معرفی کنیم.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.