بیرجند؛

ایجاد پهنه های معدنی در خراسان جنوبی

معاون امور معادن و صنایع معدنی وزارت صنعت معدن و تجارت کشور : 25 معدن بزرگ مقیاس در کشور وجود دارد، که در استان خراسان جنوبی نیز پیگیر ایجاد پهنه های معدنی هسیتم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،از بیرجند؛ سرقینی در مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی با اشاره به اینکه حدود 30 درصد اقتصاد کشور زیر نظر وزارت صنعت، معدن و تجارت است افزود: در زمان تحریم ها با شرایط بسیار سختی مواجه بودیم .

وی گفت : بایددر فضای پسا برجام ، عقب ماندگیهای خود را جبران کنیم و یک فضای کسب و کار و امیدوار کننده ای برای بخش صنعت ، معدن وتجارت ایجاد کنیم.

وی با اشاره به اینکه امروز اگر در مقیاس های بزرگ معادن کاری انجام ندهیم نخواهیم توانست در فضای جهانی پیشرفت کنیمافزود: به دنبال ارتقای پهنه‌های معدنی در سطح کشور هستیم .

معاون امور معادن و صنایع معدنی وزارت صنعت معدن و تجارتبا بیان اینکه اساس کار در وزارت صنعت، معدن و تجارت، توسعه استانهایی همانند خراسان جنوبی است ، گفت: هراستانی اقتضاعات ویژه خود را دارد ولی استان خراسان جنوبی پتانسیلهای فراوانی دارد ، که سرمایه اصلی آن نیروی انسانی متخصص است و باید این گروه را در چرخه توسعه اقتصاد به کار گیریم.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.