یاسوج ؛

مصدومیت ۸ نفر در مراسم خاکسپاری در یاسوج

هشت نفر به دلیل تیراندازی در مراسم خاکسپاری در یکی از روستاهای شهرستان بویراحمد مصدوم شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج روز گذشته به دلیل تیراندازی در یک مراسم خاکسپاری در روستای تنگاری از توابع دشتروم بویراحمد، هشت نفر مصدوم و برای درمان به مراکز درمانی این شهر منتقل شدند.

فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با تکذیب مصدومیت مجروحان به علت تیراندازی گفت: علت حادثه سقوط سیم های برق در این مراسم به علت تیراندازی بوده است.

سردار غلامزاده با اشاره به اینکه: موضوع تیراندازی در این مراسم از سوی مأموران نیروی انتظامی در حال پیگیری است، خواستار برخورد جدی با رسم غلط تیراندازی در این گونه مراسم ها شد.

تیراندازی در مراسم های شادی و عزای روستاییان و عشایر کهگیلویه و بویراحمد از گذشته تاکنون رایج بوده و موجب مرگ تعدادی از مردم استان شده است.

برخی خبرهای تایید نشده هم این تیراندازی را در واکنش به اعدام محسن تابع پور، جوان 26 ساله ای می دانند که به جرم قتل عمد کیوان تیموری 25 ساله، صبح دیروز در زندان مرکزی یاسوج اعدام و امروز در این روستا خاکسپاری شد.

ساعت سه بامداد روز ۲۱ رمضان امسال ۵ پسر جوان در بلوار امام خمینی شهر یاسوج از سوی سرنشینان خودرو سواری هدف تیر اندازی قرار گرفتند که در این حادثه یک نفر کشته و 4 نفر زخمی شدند.

انتهای پیام /ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.