کرمانشاه ؛

کاهش 95 درصدی دریافت زیرمیزی توسط پزشکان در استان کرمانشاه

دبیر شورای هماهنگی بیمه‌های استان کرمانشاه گفت: سال گذشته تعداد زیادی از پزشکان زیرمیزی دریافت می‌کردند که خوشبختانه این موارد در سال جاری تا 95 درصد کاهش یافته است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛دبیر شورای هماهنگی بیمه‌های استان کرمانشاه گفت: سال گذشته تعداد زیادی از پزشکان زیرمیزی دریافت می‌کردند که خوشبختانه این موارد در سال جاری تا 95 درصد کاهش یافته است.
دکتر امید قادری گفت: در سال جاری 10 مورد شکایت در خصوص دریافت زیرمیزی از سوی پزشکان استان در سال جاری ارائه شده که این موارد به نظام پزشکی استان گزارش شده و در حال پیگیری است.

وی با بیان اینکه هم اکنون کمتر از پنج درصد پزشکان استان زیرمیزی می‌گیرند، گفت: موارد محدود تخلفات در این زمینه هم به نظام پزشکی جهت رسیدگی ارجاع داده شده است.

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه اظهار کرد: در بحث شکایت از دریافت زیرمیزی مسئله‌ای که وجود دارد این است که پزشک و بیمار با هم در زمینه زیرمیزی صلح می‌کنند.

قادری در خصوص نحوه تشخیص زیرمیزی گرفتن پزشک نیز اظهار کرد: در برخی موارد انتقال وجه از طریق حساب بانکی راهگشاست، اما راهکارهای دیگری برای تشخیص این تخلف وجود دارد که بازرسان ما به آن واقفند و به راحتی می‌توانند تشخیص بدهند یک پزشک زیرمیزی دریافت کرده، یا نه.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.