حداد عادل در جمع خبرنگاران؛

به لیست نهایی نزدیک شده‌ایم/ عدم حضور لاریجانی در ائتلاف به معنای تفرقه درجریان اصولگرایان نیست

سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان در مورد علت عدم حضور لاریجانی در ائتلاف گفت: وی اعلام کرده است که از تصمیم روحانیت حمایت خواهند کرد.

تا هفته آینده لیست نهایی اصولگرایان مشخص می‌شود/ عدم حضور لاریجانی در ائتلاف به معنای تفرقه درجریان اصولگرایان نیستبه گزارش گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان غلامعلی حداد عادل سخنگوی ائتلاف اصولگرایان در جمع خبرنگاران در مورد این که تاکنون چند درصد از لیست سی نفره تهران آماده شده اظهار داشت: به لیست نهایی نزدیک شده ایم ولی چند روزی هنوز کار دارد.

وی در ادامه در پاسخ به باشگاه خبرنگاران در مورد اینکه از 188 نفر لیست اصولگرایان تهران چند نفر رد صلاحیت شده اند اظهار داشت: یکی دو نفر از این 188 نفر تایید صلاحیت نشدند.
 
حداد عادل هم چنین در پاسخ به سوال دیگر باشگاه خبرنگاران درباره برخورد اصولگرایان با رد صلاحیت های احتمالی از سوی شورای نگهبان اظهار داشت: جریان اصولگرایی همیشه یکی از خصوصیاتش پیروی از قانون بوده و ما مطمئنیم که برای آنچه که شورای نگهبان نهایتا پس از دریافت اعتراضات و رسیدگی ها اعلام می کند تسلیم خواهند شد.

وی در مورد علت عدم حضور علی لاریجانی ریاست مجلس در شورای ائتلاف اصولگرایان اظهار داشت: ایشان اعلام کردند هر تصمیم گیری که روحانیت اعلام کنند از آن حمایت خواهند کرد و این موضوع به آن معناست که تفرقه ای در میان اصولگرایان در کار نیست.

وی در مورد این که برخی افراد با آنکه می دانستند که با توجه به سوابقشان رد صلاحیت خواهند شد اما در انتخابات شرکت کردند هدف این افراد چیست اظهار داشت: همان طور که برخی از مسئولان قوه قضاییه اعلام کردند شاید انگیزه برخی از آن ها این بود که آمار رد صلاحیت ها را بالا ببرند و جو سنگینی علیه شورای نگهبان ایجاد کنند و به نفع برخی از جریانات مظلومیت ایجاد شود که ضربه ای به شورای نگهبان وارد شود.
 
وی افزود: بنده این موضوع را دور از احتمال نمی دانم که با این انگیزه ثبت نام کرده اند.

حداد عادل در پاسخ به این سوال که در لیست تهران چه تعداد از روحانیون و بانوان حضور دارند اظهار داشت: از مجموع 30 نفر حدود 4 تا  6 نفر از روحانیون در لیست نهایی اصولگرایان خواهند بود و هم چنین بانوان نیز به طور تقریبی با همین تعداد حضور دارند. 

وی در پایان در مورد این که آیا سرلیست اصولگرایان مشخص شده اظهار داشت: هنوز نه فهرست به طور کامل آماده شده و نه درباره سر لیست تصمیم گیری شده است و به زودی آن را اعلام خواهیم کرد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار