عارف در پاسخ به باشگاه خبرنگاران جوان:

ائتلاف اصلاح‌طلبان انجام شده است/ تحت هر شرایطی حضور حداکثری خواهیم داشت

رئیس شورای سیاست‌گذاری انتخاباتی اصلاح‌طلبان گفت: تحت هر شرایطی حضور حداکثری خواهیم داشت و لیست ارائه خواهیم کرد.

ائتلاف اصلاح‌طلبان انجام شده است/ تحت هر شرایطی حضور حداکثری خواهیم داشت
به گزارش گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا عارف رئیس شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح طلبان در حاشیه مراسم کنگره حزب مردم سالاری در پاسخ به باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد لیست ائتلاف و سازوکار شورای عالی سیاست‌گذاری انتخاباتی اصلاح طلبان اظهار داشت: مبنای تصمیم‌گیری حوزه‌های انتخابیه هستند، مجمع اصلاح طلبان و حامیان دولت براساس آیین نامه‌ها، کاندیداها را اعلام می‌کنند.
 
وی ادامه داد: منتظر هستیم تا بسیاری از عزیزانمان که رد صلاحیت شده‌اند بازگردند و همچنین تلاش می‌کنیم لیست‌هایمان را 17 و 18 نهایی کنیم.
 
رئیس شورای سیاست‌گذاری انتخاباتی اصلاح طلبان گفت: جلسات خوبی برگزار شده و امیدواریم نتایج خوبی را بدست آوریم.
 
عارف خاطر نشان کرد: تحت هر شرایطی حضور حداکثری خواهیم داشت و لیست ارائه خواهیم کرد.
 
وی در پاسخ به سوالی در مورد اینکه برخی رسانه‌ها می‌گویند که اصلاح‌طلبان به دنبال فتنه جدیدی هستند تصریح کرد: اصلا طرح این گونه سوال‌ها زمینه‌ساز فتنه است.
 
رئیس شورای سیاست‌گذاری انتخاباتی اصلاح طلبان افزود: اصلاح‌طلبان تحت تأثیر این گونه حرف‌ها قرار نمی‌گیرند و کارمان را در چارچوب نظم و قانون ادامه خواهیم داد.
 
عارف در مورد سازوکار اصلاح طلبان برای ائتلاف گفت: ائتلاف انجام شده، اصلاح طلبان در شورا حضور دارند و براساس شاخص‌هایی که مشخص شده است مورد عنایت قرار می‌گیرند.
 
وی در پاسخ به سوالی در مورد اینکه آیا دواطلبان اصلاح طلبان که رد صلاحیت شده‌اند تأیید نشوند شما انصراف خواهید داد، افزود: این گونه حرف‌ها از برخی گروه‌های عجیب غریب در می‌آید.
 
رئیس شورای سیاست‌گذاری انتخاباتی اصلاح طلبان در مورد عدم احراز صلاحیت سید حسن خمینی گفت: ایشان رد صلاحیت نشده بلکه عدم احراز متوجه وی شده است و ظاهرا به دلیل شرکت نکردن در امتحان اجتهاد بوده است امیدواریم این سرمایه ارزشمند به صحنه انتخاباتی بازگردد.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار