معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب گفت: ۴۵ پروژه عمرانی، تولیدی و خدماتی با اعتبار بیش از۵۰ میلیارد تومان در دهه فجر با حضور مسوولان کشوری و استانی به بهره برداری می رسد.

علیرضا پاکدامن در نشست هماهنگی برنامه های ستاد بزرگداشت دهه فجر این شهرستان مهمترین برنامه های ستاد دهه فجر شهرستان را برگزاری جشن ازدواج ۳۰۰ زوج جوان، ارائه خدمات بهداشتی رایگان برای شهروندان، ارائه خدمات دامپزشکی رایگان برای کشاورزان و دامداران ، تحویل ۶ دستگاه تراکتور با آورده مالی کمتر از ۲ میلیون و ۵۰۰ تومان برای مددجویان کمیته امداد برشمرد.

وی دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران برگزاری جشن های انقلاب در تمامی روستاها و شهرهای شهرستان، برگزاری جشن و همایش دانشجویی ، گردهمایی علمای اهل تسنن و تشیع ، آذین بندی و زیبا سازی معابر، برگزاری شورای اداری در مراکز بخش ها را از دیگر برنامه های این دهه عنوان کرد.

فرماندار ویژه شهرستان میناب با اشاره به تشکیل ستاد دهه فجر در میناب از ۲ ماه قبل و کمیته های ده گانه گفت: برنامه‌های فرهنگی و هنری و ورزشی مختلفی همزمان با دهه مبارک فجر بصورت مردمی برگزار خواهد شد

پاکدامن افزود: همزمان با ۱۲ بهمن‌ سالروز  ورود امام خمینی(ره) به میهن زنگ انقلاب در تمامی مدارس این شهرستان به صدا در خواهد آمد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.