ادای احترام عوامل فیلم «دوئت» به صدابردار سینمای ایران

اکران خصوصی فیلم «دوئت» به کارگردانی نوید دانش و تهیه کنندگی احسان رسول اف در سینما فرهنگ با حضور برخی از عوامل فیلم،اهالی رسانه و مردم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛   مراسم اکران خصوصی فیلم «دوئت» به کارگردانی نوید دانش و تهیه کنندگی احسان رسول اف در سینما فرهنگ با حضور برخی از عوامل فیلم،اهالی رسانه و مردم برگزار شد.

در ابتدا رسول اف تهیه کننده فیلم گفت: فیلم ما موفق به حضور در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر و دیده شدن از طرف منتقدان و اهالی رسانه و مردم نشد به این جهت تصمیم گرفتیم امروز را به اکران آن اختصاص دهیم امیدوارم بعد از دیدن فیلم این اتفاق را ارزشمند بدانید و از دیدن آن لذت کافی را ببرید.

در ادامه نوید دانش کارگردان فیلم عنوان کرد: چون بخش عمده‌ای از عوامل فیلم در پروژه «فروشنده» فعالیت می‌کنند تازه متوجه شدیم که یدالله نجفی چه گوهر گرانبهایی بوده و حیف شد او را از دست دادیم و چقدر طی کردن این روزها برای ما سخت می گذرد.

وی افزود: از طرف کل عوامل«دوئت» این فیلم رابه روح یدالله نجفی تقدیم می کنم و از شما حضار محترم می‌خواهم به خاطر احترام به او یک دقیقه سکوت کنید. بعد از گذشت یک دقیقه سکوت فیلم اکران شد و حاضرین به تماشای آن نشستند.

گفتنی است؛ در این مراسم هنرمندانی چون علی مصفا،علی معلم، رامبد جوان، نگارجواهریان، امیر عزیزی، محسن امیریوسفی، مانی حقیقی، امیر عابدی، محمد علی نجفی، اکتای براهنی، محمدرضا فروتن، حسین محجوب و...حضور داشتند.

شایان ذکر است در فیلم «دوئت» که به کارگردانی نوید دانش و تهیه کنندگی احسان رسول اف است بازیگرانی چون هدیه تهرانی،علی مصفا،نگارجواهریان،مرتضی فرشباف و...نقش آفرینی می کنند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.