پاسخ جالب ویل اسمیت به بحث نامزدهای اسکار

طی تاریخ 87 ساله این اکادمی در نامزدهای اعلام‌شده تنوعی وجود نداشته است به‌گونه‌ای که ظاهراً 94 درصد نامزدها سفیدپوست و 76 درصد مرد بودند.

به گزارش خبرنگار باشگاه شبانه باشگاه خبرنگاران جوان، به دنبال عدم تنوع نامزدهای آکادمی اِواردز 2016 ویل اسمیت در صف اول تحریم‌های اخیر علیه این اکادمی قرار گرفت.

درواقع بحران این مشکل عمیق‌تر از این مسائل است. طی تاریخ 87 ساله این اکادمی در نامزدهای اعلام‌شده تنوعی وجود نداشته است به‌گونه‌ای که ظاهراً 94 درصد نامزدها سفیدپوست و 76 درصد مرد بودند.

این بحث عکس‌العمل شدید عمومی علیه جوایز اسکار و پاسخ‌های شدید الحنِ بسیاری از افراد جامعه را در پی داشت؛ اما ویل اسمیت با حضور در برنامه تلویزیونی «گراهام نورتن» از همه خواست تا خشمشان را کنترل کنند و گفت می‌خواهد از شر همه‌ی ذهنیت‌های مربوط به «ما و آن‌ها» خلاص شود.

ویل اسمیت که احساس می‌کرد اخیراً در آمریکا بازگشتی نسبت به محرومیت نژادی و مذهبی وجود داشته است، گفت: ما و آن‌هایی وجود ندارد. فقط ما وجود دارد. من عضوی از این آکادمی هستم. باید دستانم را بالا ببرم و جامعه‌ام را یادآور شوم؛ جامعه‌ی هالیوود که باید رهبری‌اش کنیم. تنوع نژادی، قدرت برتر امریکاست و این همان چیزی است که کشورمان را بزرگ می‌کند. اگر با عشق و روشنی پیش برویم، ثمره‌ی همیشگی آن خوبی خواهد بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار