زورگیر‌های شبانه غرب پایتخت در درمانگاه شبانه روزی به آخر خطر رسیدند

4 دوست تبهکار که با همکاری یکدیگر اقدام به زورگیری از شهروندان غرب تهران می‌کردند، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، چندی پیش، در پی بروز یک فقره زورگیری در آدرس میدان فتح سریعا ماموران کلانتری 119 مهرآباد جنوبی به موقعیت اعزام و دو نفر شاکی به هویت "بهادر" و "آرمان" به ماموران مراجعه و اعلام داشتند که ترک نشینان  2 دستگاه موتورسیکلت با تهدید چاقو اقدام به زورگیری و سرقت 2 دستگاه گوشی تلفن همراه آنان نمودند و از موقعیت متواری شدند ولی یکی از زورگیران حین مقاومت ما مجروح شد.
 
با اظهارات شکات مبنی بر مصدوم بودن یکی از زورگیران،سریعا ماموران به درمانگاه‌های شبانه روزی آن منطقه سرکشی کردند که در یکی از درمانگا‌ه ها  یکی از زورگیران که در حال کشیک دادن جلوی درمانگاه بود توسط شکات شناسایی شد.
 
پسر تبهکار با مشاهده واحد گشت اقدام به فرار نمود که ماموران به صورت پیاده به تعقیب وی پرداختند و نهایتا با شلیک 3 تیر هوایی وی را در حوالی 45 متری زرند نرسیده به خیابان پادگان دستگیر کردند.
 
ماموران پس از دستبند زدن به متهم جهت دستگیری سایر زورگیران به داخل درمانگاه مراجعه و با کمک واحدهای گشتی متهمین را شناسایی و هر 3 متهم دیگر را  بنام های "حمید"، "عادل" و "فرشید" دستگیر و در بازرسی ابتدایی از هر سه نفر تعداد 11 دستگاه گوشی موبایل گرانقیمت، همچنین دو قبضه چاقو و کارت موتورسیکلت کشف کردند.
 
سرهنگ سید محمد حسینی سرکلانتر پنجم پلیس پایتخت درباره این خبر به باشگاه خبرنگارام جوان، گفت: 4 نفر متهم به کلانتری منتقل شدند و در تحقیقات اولیه از آنان مشخص شد که این افراد در یک هفته گذشته به بیش از ده مورد زورگیری از شهروندان غرب پایتخت اقدام کرده‌اند.
 
گفتنی است،‌ پرونده متهمان جهت بررسی بیشتر و تحقیقات تکمیلی در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار