افاضلی: باید شان کشورمان حفظ شود

کارشناس فوتبال کشورمان معتقد است که باید تصمیمی گرفته شود که هم شان کشورمان را حفظ کند و هم نمایندگان ما در جام باشگاه‌های آسیا انصراف ندهند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هومن افاضلی کارشناس فوتبال کشورمان درباره احتمال کناره گیری ایران از رقابت های جام باشگاه‌های آسیا به دلیل منازعات میان 2 کشور ایران و عربستان گفت: ما باید درباره کیفیت حضورمان در رقابت های جام باشگاه های آسیا به گونه ای عمل کنیم که هم شان ایران حفظ شود و هم نمایندگانمان در این رقابت ها حضور پیدا کنند.شرایط حضور نمایندگان در این رقابت‌ها کمی پیچیده شده است و نمی توان گفت که چه اتفاقی رخ می دهد.
 
وی درباره اظهار نظر یکی از مسئولان فدراسیون فوتبال که از احتمال کناره گیری ایران از رقابت های جام باشگاه های آسیا خبر داده بود، افزود: نمایندگان کشورمان باید تصمیمی بگیرند که نمایندگان ایران در این رقابت ها حضور پیدا کنند، من فکر می کنم در پایان تصمیم درستی در این مورد گرفته شود.

قطعا نمایندگان ما در جام باشگاه‌های آسیا حضور پیدا می کنند و در این رقابت ها کناره گیری نمی‌کنند، به هر حال باید صبر کرد و دید چه اتفاقی در آینده رخ خواهد داد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۷ ۱۴ بهمن ۱۳۹۴
چشم نظرتون ابلاغ میشه دیگه امری -فرمایشی نیست
آخرین اخبار