همدان؛

برپایی نمایشگاهی به منظور ترویج امر ازدواج در همدان

رئیس مجمع خیرین ازدواج استان همدان از برپایی نمایشگاهی به منظور ترویج امر ازدواج در این استان خبر داد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ عباس عسگری در نشست مجمع خیرین ازدواج استان همدان با اشاره به این که برگزاری جلسه‌ای در شورای اسلامی شهر همدان یکی از فعالیت‌های انجام شده این مجمع بوده است، ادامه داد: جلسه‌ای نیز با اداره اوقاف شهرستان همدان برگزار کردیم تا از هیئت امنای مساجد در راستای جمع‌آوری کمک برای امر ازدواج استفاده کرد و فعالیت‌هایی را انجام داد.


وی افزود: در جلسه‌ای با اوقاف شهرستان همدان مقرر شد هیئت امنایی که توان جمع‌آوری کمک برای مجمع خیرین ازدواج را دارند با مجمع همسو کنیم و در این راستا با هیئت امنای 15 مسجد در همدان هماهنگی‌هایی صورت گرفت تا صندوق‌هایی برای کمک به ازدواج در مساجد نصب شود.

 رئیس مجمع خیرین ازدواج استان همدان، راه‌اندازی صندوق قرض‌الحسنه ازدواج را یکی از فعالیت‌های مجمع خیرین ازدواج در آینده دانست و با بیان اینکه این موضوع در اساسنامه نیز دیده شده است، تاکید کرد: همچنین با هماهنگی با نمایشگاه‌های بین‌المللی استان مقرر شد در نمایشگاه عرضه جهیزیه 25 بهمن ماه امسال غرفه‌ای به مجمع خیرین ازدواج اختصاص داده شود.

عسگری زیباسازی، فضاسازی و پاسخگویی و اطلاع‌رسانی را از مهمترین اهداف ایجاد غرفه مجمع خیرین ازدواج در نمایشگاه عرضه جهیزیه دانست و ادامه داد: تاکید بر این است که بتوانیم در زمینه ازدواج عمق‌بخشی کنیم.

وی افزود: هدف این است که در آینده مصوبات به صورت کتابچه عرضه شود تا درک مشترکی بین اعضای مجمع خیرین ازدواج و روان‌سازی فرآیندهای آتی انجام شود.

رئیس مجمع خیرین ازدواج استان همدان با بیان اینکه فعالیت‌های مجمع در دو بخش اقتصادی و فرهنگی انجام می‌شود، ادامه داد: گام‌های بلندی در زمینه کارهای فرهنگی از سوی مجمع خیرین ازدواج برداشته شده است.

وی با اشاره به اینکه تشکیل خانواده به عنوان یک فریضه الهی دیده می‌شود، بیان کرد: بیشترین هدف از فعالیت‌های مجمع این است که مردم به فعالیت‌های جانبی و مقدمه‌سازی بپردازند.

عسگری ادامه داد: در راستای رونق امر ازدواج، مسجد به مسجد مراجعه کرده و طلب کمک خواهیم کرد.

انتهای پیام/ع


برچسب ها: همدان ، ازدواج ، نمایشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.