ساری؛

چرخ صنایع دستی مازندران می گردد

سهم اشتغال مازندران از صنایع دستی افزایش می ‌یابد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران در مراسم تکریم از هنرمندان برگزیده مهر اصالت صنایع دستی گفت: توجه به صنایع دستی در سال‌های گذشته بسیار کم بود ولی این نگرش طی امسال تغییر کرد.

دلاور بزرگ‌ نیا افزود: در حال حاضر 37 اثر هنرمندان مازندران دارای مهر اصالت ملی و بین‌المللی است وهمکاری مناسب بین بخش خصوصی و دولتی در حوزه صنایع دستی وجود دارد که این همکاری به خارج از استان مازندران نیز کشیده شد.

به گفته وی؛ در اتاق بازرگانی مازندران نیز کمیته‌ای در این بخش تشکیل شد و برنامه داریم که چرخه گردشگری استان را کامل کنیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران با بیان اینکه نتایج مناسبی در ارتباط بخش خصوصی و هنرمندان ایجاد شد، گفت: شاهد حمایت صادرکنندگان از صنایع دستی هستیم که مازندران از محدود استان‌های است که بدنه‌ صنعت، معدن و تجارت و مسئولان بخش خصوصی در این زمینه با هم همکاری دارند.

بزرگ‌ نیا افزود: هنرمندان برای توسعه خدمات نیاز به همکاری بانک‌ها دارند که نیاز به افزایش همکاری در این ارتباط داریم و برنامه ‌داریم زمینه ارتقای فعالیت صنایع دستی استان را فراهم کنیم.

انتهای پیام/ت
برچسب ها: ساری ، صنایع ، دستی ، مازندران ، چرخ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.