«کماندوهای عشق» به کمک دختران و پسران عاشق پیشه می‌آیند +تصویر

ازدواج هایی که به خاطر عشق صورت می گیرند، هنوز در بسیاری از نقاط هند به ویژه خارج از مرزهای کاست ها یا مذاهب تابو به حساب می آیند.

به گزارش خبرنگار باشگاه شبانه باشگاه خبرنگاران جوان، ازدواج هایی که به خاطر عشق صورت می گیرند، هنوز در بسیاری از نقاط هند  به ویژه خارج از مرزهای کاست ها یا مذاهب تابو به حساب می آیند. 

اما کسانی مانند کماندوهای عشق هستند که با زوج های جوان همدردی می کنند. این کماندوها در واقع 5 فعال اجتماعی اند که سازمانی با همین نام را در دهلی نو تاسیس کردند.

ماموریت آن ها عبارت است از کمک به زوج های جوان برای فرار و تشکیل یک زندگی مشترک امن مطابق با قوانین کشور و البته به دور از خشونت خانواده هایشان و پیشگیری از قتل های ناموسی است که در کمین این زوج های جوان نشسته است.

زوج های عاشق می توانند از طریق وبسایت یا به صورت تلفنی برای دریافت هر نوع کمکی از جمله یافتن جای امن و پناهگاه در هر جای هند با کماندوهای عشق تماس بگیرند. به علاوه آن ها تیم های محافظتی را برای محافظت از عروس و دامادهای جوان در برابر خانواده های خشمگینشان به محل اعزام می کنند.

ظرف مدت 6 سال که از تاسیس این سازمان می گذرد، کماندوها به بیش از 40000 زوج کمک کرده اند. البته آن ها به تنهایی و بدون کمک های صدها داوطلب و ان دسته شخصیت های مذهبی که با سازماندهی و اجرای ازدواج های پنهانی موافقند، هرگز از پس چنین کاری بر نمی آمدند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۷ ۱۶ بهمن ۱۳۹۴
به شکمشون نگاه نکنید اینا زد گلولن! موشک رو هم تو هوا با دست میگیرن! با یه مشت هم یه آسمان خراشو نیستو نابود میکنن!:D
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۹ ۱۵ بهمن ۱۳۹۴
ای کاش تو کشور ما هم بود که جوانها مجبور نمیشدند یک عمر زندگی بدون عشق را تحمل کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۷ ۱۵ بهمن ۱۳۹۴
چه جااااالب