کنعانی مقدم در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

اصلاح‌طلبان به لیست واحد نمی‌رسند

عضو جبهه ایستادگی گفت: اصلاح‌طلبان به دلیل اختلافاتی که با کارگزاران و جریان حامی دولت دارند نتوانند به لیست واحدی دست یابند.

اختلافات کارگزاران با حامیان دولا عامل اصلی اختلاف اصلاح طلبان استحسین کنعانی‌مقدم عضو جبهه ایستادگی در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه احزاب و تشکلهای گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهارداشت: به نظر می‌رسد اصلاح‌طلبان به لحاظ اختلافاتی که با کارگزاران و جریان حامی دولت دارند نتوانند به لیست واحدی دست یابند و اختلافات ماهیتی این جریان باعث شده که آن‌ها تعدد لیست داشته باشند.

وی در ادامه افزود: اصلاح‌طلبان تندرو، دولت حسن روحانی‌ را یک دولت محافظه‌کار می‌دانند و حاضر نیستند با آن‌ همراهی کنند، کارگزاران هم خود را رقیب اصلاح‌طلبان می‌دانند و  حاضر نیستند لیست را با دیگر اصلاح‌طلبان ببندند و به جریان دولت و معتدلین نزدیک هستند.

کنعانی مقدم همچنین درباره‌ تعدد داوطلبان اصلاح‌طلب و چگونگی تأثیر آن بر عدم انسجام این جریان گفت: تعداد بالای داوطلبان یک تاکتیک انتخاباتی بود که توسط اصلاح طلبان برای مظلوم‌نمایی ارائه شد و همین موضوع باعث شد کسانی که به ‌آن‌ها دیکته شده بود که برای انتخابات ثبت نام کنند مدعی شوند که باید در لیست به آنها سهمیه داده شود.

انتهای پیام/

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار