سنندج؛

تبلیغات داوطلبان نمایندگی مجلس خبرگان رهبری از صدا و سیمای مرکز کردستان

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کردستان گفت: هریک از داوطلبان نمایندگی مجلس خبرگان که صلاحیت آنان توسط شورای نگهبان تایید شود می توانند از امکانات صدا و سیمای مرکز کردستان به طور مساوی استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار حوزه استان های گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان، ازسنندج، مراد جعفری از برگزاری جلسه کمیسیون بازرسی و تبلیغات انتخابات مجلس خبرگان خبر داد و گفت: در اجرای مواد 19 تا 22 قانون انتخابات، برنامه های تبلیغاتی رادیو و تلویزیونی نامزدهای انتخابات خبرگان باید قبل از پخش، ضبط شود و مورد تایید کمیسیون بازرسی تبلیغات انتخابات خبرگان رهبری استان قرار گیرد.

وی افزود: این کمیسیون به منظور برخورداری یکسان نامزدهای خبرگان از امکانات دولتی و بازرسی از نحوه تبلیغات نامزدها تشکیل شده است.

جعفری در ادامه افزود: پس از انتشار رسمی اسامی نامزدها، فعالیت تبلیغاتی انتخاباتی آنان 15 روز قبل از روز اخذ رأی شروع می شود و تا 24 ساعت قبل از اخذ رأی ادامه خواهد داشت.

وی گفت: هرگونه سوء استفاده تبلیغاتی یا تخلف از مقررات قانونی در کمیسیون بازرسی تبلیغات استان مورد بررسی قرار می گیرد.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کردستان در پایان گفت: نمایندگان اعضای کمیسیون در مراسم قرعه کشی ترتیب پخش برنامه ها شرکت کرده و هجدهم بهمن ماه اعضا کمیسیون از تولیدات برنامه ها بازرسی لازم را به عمل می آورند.

این جلسه با حضور استاندار، مدیرکل دادگستری، مدیرکل صدا و سیمای مرکز کردستان، رئیس هیأت نظارت و رئیس ستاد انتخابات استان برگزار شد.

انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری هفتم اسفند سال جاری همزمان با سراسر کشور در کردستان برگزار خواهد شد.


انتهای پیام/پ

برچسب ها: انتخابات ، خبرگان ، نگهبان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.