تاکید فرماندار تهران بر ضرورت به کارگیری افراد مومن، متعهد و توانمند در شعب اخذ رای

فرماندار تهران بر لزوم استفاده از افراد مومن، متعهد و توانمند در شعب اخذ رای تاکید کرد.

به گزارش گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان، جلسه آموزش نمایندگان فرماندار در مناطق هجده گانه با حضور حجت‌الاسلام میر اشرفی رئیس هیات نظارت، ناصربخت رئیس ستاد انتخابات، آرام معاون آموزش و تبلیغات، مصلحی بخشدار مرکزی و به ریاست عیسی فرهادی فرماندار مرکز حوزه انتخابیه تهران تشکیل شد.

فرهادی در این نشست ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر، مطالبی در باب ضرورت و اهمیت انتخابات بیان کرد.

وی با اشاره به مسئولیت خطیر عوامل برگزاری انتخابات بر استفاده از افراد مومن ، متعهد و توانمند در شعب اخذ رای تاکید کرد.

در ادامه، فرماندار تهران با تاکید بر اینکه تعداد شعب در برخی مناطق از بسیاری شهرها و حتی کلانشهرها بیشتر است، تصریح کرد: اولویت امروز ما نهایی کردن چینش اعضای شعب است.

فرهادی همچنین موضوع آموزش را بسیار مهم دانست و افزود : می بایست حداقل 50 درصد از عوامل و دست اندرکاران کلیه مفاهیم و نکات آموزشی را فراگیرند.

حجت‌الاسلام میراشرفی رئیس هیات نظارت بر انتخابات نیز ضمن تقدیر و تشکر از همکاری فرمانداری تهران از تدوین نظامنامه مشترک شمارش آرا و برنامه‌های روز انتخابات خبر داد و تاکید کرد که باید فرآیند انتخابات در نهایت آرامش ، دقت و سرعت برگزار شود.

در پایان مهندس آرام معاون آموزش و تبلیغات برخی نکات اساسی و مهم در جریان برگزاری انتخابات را مطرح کرد و به ارائه توضیح در مورد فرآیندهای قبل از روز برگزاری انتخابات برای مدعوین جلسه پرداخت.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.