آخرین روش‌های جراحی مغز و اعصاب ارائه می‌شود

معاون توسعه مدیریت و منابع معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از ارائه آخرین روش‌های جراحی در حوزه مغز و اعصاب در پنجمین سمپوزیوم جراحان مغز و اعصاب خبر داد.

علیرضا دلیری معاون توسعه مدیریت و منابع معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: با توجه به شروع ثبت‌نام‌ها برای حضور در پنجمین سمپوزیوم جهانی جراحان مغز و اعصاب استقبال بسیار خوبی انجام شده و تاکنون بیش از 400 مقاله از سوی متخصصان و کارشناسان این حوزه به دبیرخانه ارسال شده است.

وی ادامه داد: با  توجه به استقبال خوب مقامات و متخصصان فعال در این حوزه امیدواریم که با حمایت مسئولان مرتبط ، این کنگره بین‌المللی را هرچه بهتر برگزار کنیم.

دلیری بیان کرد: حضور 504 نفر از مهمانان خارجی کنگره مغز و اعصاب در پنجمین سمپوزیوم فدراسیون جهانی انجمن‌های مغز و اعصاب قطعی شده است.

وی تأکید کرد: این سمپوزیوم به ریاست پروفسور سمیعی برگزار می‌شود و همچنین با همکاری تمام دانشگاه‌ها و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و با حضور دانشمندان برتر داخلی و خارجی از 70 کشور دنیا برگزار می‌شود و آخرین دستاوردهای علمی دنیا در حوزه علوم مغز و اعصاب در 29 فروردین تا سوم اردیبهشت ماه سال آینده ارائه می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع معاونت علمی عنوان کرد: حجم ارسالی مقالات بسیار خوب بوده و تا 5 روز اول حداقل 5 کارگاه آموزشی یا 5 پنل تخصصی برگزار می‌شود.

وی در پایان تصریح کرد: روان‌شناسی، رادیولوژی، ارتوپدی، چشم پزشکی، طب فیزیکی، توان بخشی پزشکی هسته‌ای و پزشکی عمومی خبر گروه‌های هدف در برگزاری پنجمین سمپوزیوم هستند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار