كریمی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

كارمندان استانداری كاندیدای انتخابات نیستند/ برخورد با كوچكترین سهل انگاری مسئولان بازرسی

رییس هیات انتخابات استان تهران گفت: هیات های نظارت و بازرسان تنها وظیفه حفظ و صیانت از ارای مردم را بر عهده خواهند داشت.

كارمندان استانداری كاندید انتخابات نیستند/ برخورد با كوچكترین سهل انگاری مسئولان بازرسیحسن كریمی معاون امور هماهنگی عمرانی استانداری تهران در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص  نحوه  اموزش بازرسان حوزه انتخابات استان تهران  اظهار داشت: نشست آموزشی- توجیهی اعضای هیات بازرسی انتخابات استان تهران همزمان با پخش ویدئو كنفرانس وزارت كشور در سراسر استانداری های  كشور  امروزبه منظور  برپایی  هر چه باشكوهتر  انتخابات  در فضای سالم  و مبنی بر نظم برگزار شد.

وی با اشاره به لزوم تحقق مردمسالاری و تاكید مقام معظم رهبری برحق الناس بودن آرا گفت:مسئولان انتخابات لازم است وظیفه قانونی خود را در انتخابات انجام دهند  و هرگونه اشتباهات عمدی در این مسیر نابخشودنی خواهد بود . 

كریمی ادامه داد: این نشست با حضورسید سلمان سامانی عضو و ریئس  کمیته حقوقی ستاد انتخابات کشور و رئیس مرکز مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی وزارت کشور و بازرسان انتخابات استان تهران و شهرستان ها به منظور یادگیری و اموزش نكات مهم و اساسی   در خصوص انتخابات هفتم اسفند برگزار شد .
  
معاون استاندار با اشاره به اینكه هیچ یك از كاندیدای انتخابات نباید سمت دولتی داشته باشند تاكید كرد: در حال حاضر هیچ یك از  مسولان و كارمندان استانداری كاندیدای انتخابات نیستند . 

 حسن كریمی،رییس هیات بازرسی انتخابات در استان تهران با اشاره به ابعاد مهم انتخابات  در عرصه ملی و بین المللی بیان داشت: كوچكترین سهل انگاری در  خصوص نحوه اجرا ، نظارت و بازرسی بر انتخابات هر چند كوچك قابل قبول نخواهد بود . 

معاون استاندار افزود:  با توجه به  حساس بودن انتخابات هیچ تاخیری در انجام مسئولیت ها از سوی بازرسان و مسولان انتخاباتی  نباید صورت گیرد .

وی با تاكید بر اینكه مسئولان اجرایی،بازرسی و نظارت نباید تمایلات و گرایش های حزبی و گروهی خود را در انتخابات دخالت دهند تصریح كرد:‌ اگر خلاف این موضوع عمل شود شرعا و قانونا مسئول هستیم.

رییس هیات بازرسی انتخابات استان  تهران گفت:‌ بازرسان و هیات نظارت به عنوان نمایندگان وزارت كشور  نباید هیچ گونه خطایی را  در نحوه  اجرای انتخابات انجام دهند.

وی افزود:‌ بازرسان و هیات نظارت بر انتخابات باید از هرگونه گرایش خطی و سیاسی  و حمایت از هرگونه كاندیدای خاصی خود داری كنند.

رییس هیات بازرسی انتخابات استان تهران در پایان گفت:‌ امید است هفتم اسفند ماه شاهد برگزاری هرچه باشكوهمند تر  شدن انتخابات در فضاییی سالم و به دور از هرگونه شائبه باشیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار