منصوریان :مشکلات مالی نفت بیشتر شده است/ به حرفه ای گری ستارگان الجیش باختیم

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران اظهار کرد:با وجود موقعیت های گلزنی متعدد به حرفه ای گری ستارگان الجیش باختیم.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ‌علیرضا منصوریان پس از شکست نفت برابرالجیش  اظهار داشت: بابد از هواداران تشکر کنم.شرمنده آن ها و همچنین رسانه ها هستم.

وی افزود: بازی برابری را با نماینده قطر دنبال کردیم اما به حرفه‌ای گری برخی بازیکنان الجیش بازی را واگذار کردیم. تفاوت ما در همین بازیکنان حرفه‌ای حریف بود.

سرمربی نفت تاکید کرد: ما فرصت به تساوی کشیدن بازی را داشتیم بعد از دریافت گل اول چندین موقعیت به دست آوردیم که از دست رفت.البته تیم الجیش نیبت به دیگر تیم های عربی کمتر وقت تلف کرد. هر چند در برخی زمان ها بازیکنانش خودشان را روی زمین می‌انداختند.

منصوریان ادامه داد: به الجیش و صبری لاموشی تبریک می‌گویم.  بردن نفت کار بسیار دشواری است. آنها توانستند این کار را انجام دهند هر چند که همانطور که گفتم ما هم می‌توانستیم بازی را به تساوی کشانده  و پس از آن پیروز میدان شویم.

وی درباره مشکلات مالی مطرح شده نفت از سوی مدیرعامل این باشگاه گفت: نمی‌توانم صحبت‌های مدیرعامل باشگاه را رد کنم. شرایط بسیار دشواری از لحاظ مالی داریم. اعضای هیأت مدیره و مدیرعامل بیشتر وقت خود را صرف تامین منابع مالی می‌کنند. بار شکست را به  مسائل مالی ربط نمی دهم اما در فوتبال روز دنیا همه موارد مثل یک زنجیر به هم متصل است .ما سال گذشته 6 ماه ریاضت مالی کشیدیم اما امسال به مراتب شرایط دشوارتری را تجربه کرده‌ایم. سطح توقع مردم از نفت بالا رفته است. 

منصوریان درخصوص جدایی بازیکنان نفت بیان کرد:با وجود اینکه 6 ستاره از تیم ما جدا شده‌اند من برای برطرف شدن مشکلات مالی اعلام کرده‌ام که اگر 2-3 ستاره تیم‌مان به قطر یا چین بروند، می‌توانند از لحاظ مالی به ما کمک کنند.

وی ادامه داد:  امسال هیچ دریافتی نداشته‌ایم. من فکر می‌کردم با اتفاقاتی که سال گذشته رخ داد حمایت بیشتری از نفت شود.اما این اتفاق رخ نداد. من به مدیرعامل باشگاه گفتم که می‌دانم شرایط سخت است اما بازیکنان هم تا حدی تحمل می‌کنند. مدیریت باشگاه هم به دنبال برطرف کردن این مسائل است. بازیکنان انتظار دارند 20 یا 30 هر ماه پولی به خانه ببرند اما با این وجود شرایط بسیار سخت است.به هر حال با وجود مشکلات مالی می توانستیم این تیم را شکست دهیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار