تولید قدرتمندترین تانک جهان از سوی روسیه + فیلم و تصاویر

روسیه 20 درصد از افزایش هزینه های نظامی جهان در سال 2015 را به خود اختصاص داده بود.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از تلگراف، "موسسه بین المللی تحقیقات استراتژیک" اعلام کرد روسیه سال گذشته بیشترین افزایش بودجه نظامی جهان را به خود اختصاص داد. بخش عظیمی از این سرمایه گذاری مربوط به ساخت تانک جدید و مدرن T-14 است که احتمالا از محصولات مشابه غربی بسیار توانمندتر است.

در مقایسه با سال 2014، بودجه نظامی روسیه در سال 2015 افزایشی 23 درصدی داشت که به پوتین، رییس جمهور روسیه، اجازه داد طرح به روز رسانی ارتش این کشور را پیش ببرد.

تولید قدرتمندترین تانک جهان از سوی روسیه +تصاویر


"جان چیپمن" ،مدیرعامل موسسه بین المللی تحقیقات استراتژیک، اعلام کرد افزایش دو رقمی بودجه نظامی روسیه در سال 2015، رکورد بیشترین افزایش سال جهان را به این کشور اختصاص داد. 

انتظار می رود تانک "T-14 Armata” سال آینده وارد چرخه بهره برداری شده و تا سال 2020 نیز 2300 عدد از آن تولید شود. 

"آرماتا" در زمینه های بسیاری نسبت به محصولات غربی توانمندتر است. این تانک از توپ قدرتمندتری استفاده می کند و به شکلی طراحی شده که می تواند امنیت جانی بیشتری را برای خدمه اش به همراه داشته باشد.  

تولید قدرتمندترین تانک جهان از سوی روسیه +تصاویر

"بن باری"، متخصص نبرد زمینی در موسسه تحقیقات استراتژیک، درباره این تانک گفته است: "اگر آرماتا با موفقیت وارد ارتش روسیه شود، ارتش های غربی باید به شدت نگران شوند."

او در ادامه افزود: "آرماتا از دو فناوری انقلابی استفاده می کند، اول توپ آن به شکلی طراحی شده که بدون دخالت مستقیم قابل کنترل است و دوم سامانه دفاعی آن است که توانایی از بین بردن موشک های ضد تانک را دارا است. در صورتی که سامانه دفاعی این تانک به شکل طراحی شده عمل کند، سلاح های ضد تانک غربی توانایی خود را تا حدودی از دست خواهند داد و نیروهای دشمن برای مقابله با آن با مشکلات بسیاری مواجه خواهند شد."

تولید قدرتمندترین تانک جهان از سوی روسیه +تصاویر



برای دیدن فیلم اینجا کلیک کنید
انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار