زینالی:

سه امتیاز مقابل سپاهان حیاتی بود

هافبک تیم فوتبال سایپا گفت: هرچند در بازی مقابل سپاهان می توانستیم گل های بیشتری بزنیم اما سه امتیاز این بازی بیشتر از تفاضل گل اهمیت داشت.

سه امتیاز مقابل سپاهان حیاتی بودعلی زینالی در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جواندرباره پیروزی سایپا مقابل سپاهان اظهار کرد: این دیدار از سخت ترین بازی های سایپا در لیگ برتر بود.

سپاهان در نیمه اول فشار زیادی روی دروازه سایپا وارد کرد. با شرایطی که تیم ما به دنبال 2 شکست قبلی خود پیدا کرده، اهمیت این بازی افزایش یافت به همین دلیل برای کسب سه امتیاز حیاتی این مسابقه به اصفهان رفتیم.

وی افزود: خوشبختانه بستن راه های نفوذ سپاهان و استفاده از موقعیت های گلزنی در نیمه دوم برد سایپا را در این جدال دشوار رقم زد.

زینالی ادامه داد: سپاهان در سال های اخیر بهترین تیم ایران بوده است. در بازی دیروز هم از لحاظ فوتبالی نسبت به دوران اوج خود کم نداشت اما سایپا به سبب تاکتیک های هوشمندانه کادر فنی و اجرای درست این تاکتیک ها از سوی کادر فنی، سه امتیاز شیرین این بازی کسب کرد.

وی  در خصوص اظهارات مجید جلالی مبنی بر این که سایپا می توانست گل های بیشتری نیز وارد دروازه سپاهان کند، گفت: پس از زدن گل دوم سایپا، شدت حملات سپاهان افزایش یافت و آن ها با نفرات بیشتری در ضد حملات شرکت می کردند. در این شرایط موقعیت های مناسبی برای زدن گل های بیشتر به دست آوردیم که متاسفانه از دست رفت. با این حال کسب سه امتیاز این بازی اولویت بیشتری برای تیم ما داشت که خوشبختانه به آن رسیدیم.

وی درباره خوشحالی با تاخیر بازیکنان این تیم در زمان گل دوم نارنجی پوشان، بیان کرد: در آن لحظه ضربه من از جایی وارد دروازه رحمان احمدی شد که حتی بازیکنان سایپا لحظه ای تصور کردند، آن توپ به بیرون رفته اما پس از خوشحالی من با چند ثانیه تاخیر سایر بازیکنان داخل زمین و نیمکت نشینان سایپا به خوشحالی پرداختند.

هافبک تیم سایپا در خصوص دیدار هفته آینده این تیم برابر پرسپولیس اظهار داشت: دیدار با پرسپولیس از لحاظ جدولی اهمیت بسیار زیادی برای هر 2 تیم دارد. اگر این مصاف شش امتیازی را با برد پشت سر گذاریم به راحتی در جمع مدعیان قهرمانی و کسب سهمیه آسیا قرار خواهیم گرفت.

انتهای پیام /
برچسب ها: سایپا ، سپاهان ، زینالی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار