«شهر آفتاب» مکان قطعی برگزاری نمایشگاه کتاب است

«شهر آفتاب» که پیش از این مشروط به وفای به عهد شهردار تهران به عنوان محل احتمالی نمایشگاه کتاب مطرح شده، هم اکنون مکان قطعی این نمایشگاه است.

علی‌اکبر اشعری سخنگوی شورای سیاستگذاری بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ «شهر آفتاب» را مکان قطعی برگزاری بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران دانست و گفت: با توجه به اینکه مصلای امام خمینی (ره) در ایام برگزاری نمایشگاه کتاب تهران این مجموعه را برای برگزاری مسابقات بین‌المللی قرآن کریم در نظر گرفته، به نظر نمی‌رسد که نمایشگاه کتاب در صورت آماده نشدن «شهر آفتاب» بتواند به محل قبلی خود برگردد.

وی در پاسخ به اینکه آیا گزینه دیگری برای نقل مکان اجباری نمایشگاه کتاب دارید، اظهار داشت: هم اکنون شورای سیاستگذاری نمایشگاه کتاب تهران به غیر از «شهر آفتاب» گزینه دیگری را برای برگزاری بیست و نهمین دوره این نمایشگاه ندارد؛ زیرا مجموعه محل دائمی نمایشگاه‌های تهران نیز در روزهای برگزاری نمایشگاه کتاب، نمایشگاه نفت را برگزار می‌کند.

سخنگوی شورای سیاست‌گذاری نمایشگاه کتاب خاطرنشان کرد: اینک سرنوشت بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به میزان وفای به عهد محمد باقر قالیباف، شهرداری تهران بستگی دارد؛ زیرا ما با اعتماد به قول وی گزینه «شهر آفتاب» را روی میزمان گذاشتیم.

یاد‌آور می‌شود که نمایشگاه کتاب تهران، در روزهای 15 تا 25 اردیبهشت ماه و مسابقات بین‌المللی قرآن کریم از بیست و دوم تا بیست و هشتم همین ماه برگزار می‌شود.



انتهای پیام/





اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار