جلسه شورای عالی سیاستگذاری انتخاباتی اصلاح‌طلبان امروز برگزار می‌شود

جلسه شورای عالی سیاستگذاری انتخاباتی اصلاح‌طلبان، صبح امروز برای ارائه لیست نهایی این جریان برگزار خواهد شد.

امروز؛ جلسه شورای عالی سیاستگذاری انتخاباتی اصلاح‌طلبان برگزار می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان، جلسه شورای عالی سیاستگذاری انتخاباتی اصلاح‌طلبان صبح  امروز(یکشنبه) به ریاست محمدرضا عارف برای ارائه لیست نهایی این جریان برگزار خواهد شد.

این درحالی است که حسین مرعشی عضو شورای عالی سیاستگذاری انتخاباتی اصلاح‌طلبان روز جمعه در مصاحبه‌ای گفته بود که شنبه لیست ائتلاف اصلاح طلبان منتشر مى‌شود.

به گفته مرعشی، لیست ائتلافی اصلاح‌طلبان متشکل از 8 خانم و 22  آقاست.

شب گذشته برخی کانال‌های تلگرامی خبر دادند: جریان اصلاحات به دلیل اختلافاتی که با جریان دولت دارد و مشکل خود را در رای‌آوری می‌داند، با رایزنی شدید به دنبال جذب رای بخشی از نیروهای فراکسیون رهروان ولایت است و بر همین اساس تعدادی از نیروهای فراکسیون رهروان ولایت را در لیست تهران خود قرار داده است. 

بر این اساس، اصلاح‌طلبان  از میان ثبت نام کنندگان  انتخابات دهمین دوره مجلس در بدو امر به 320 نفر رسیدند و پس از چندین هفته بحث و بررسی در مراحل بعدی به 100 نفر، سپس به 70 نفر و چندی قبل به 48 نفر و تا این لحظه به 20 نفر قطعی رسیده اند.


بعد از انتشار این خبر در کانال های تلگرامی، ستاد ائتلاف فراگیر اصلاح طلبان تهران اعلام کرد: "لیستی که توسط برخی از سایتهای خبری با عنوان اسامی 20 نفر از لیست اصلاحات و حامیان دولت در تهران منتشر شده، فاقد وجاهت بوده و تکذیب می شود. از کلیه رسانه ها خواستاریم منتظر فهرست ائتلاف اصلاح طلبان در تهران که توسط کانال رسمی گام دوم به نشانی secondstep@ منتشر خواهد شد باشند و از گمانه زنی در این خصوص بپرهیزند."

انتهای پیام/




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.