قم؛

تقدیر آیت‌الله مقتدایی از برگزاری نمایشگاه کتاب قم

دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه در بازدید از نمایشگاه کتاب قم از فعالیت وزارت ارشاد در برپایی این نمایشگاه قدردانی کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛آیت‌الله مقتدایی، دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه گفت: قم مرکز اسلام است و برگزاری نمایشگاه در این شهر نقش مهمی در بالا بردن میزان آگاهی مردم دارد.
 
وی افزود: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با برگزاری نمایشگاه و ایجاد تسهیلات لازم طلاب قم را به سلاح علم مجهز می‌کند و در برهه کنونی و با توجه به شرایطی که در اطراف کشور وجود دارد، برگزاری نمایشگاه کتاب به منظور بالا بردن سطح آگاهی و دانش در این استان ضروری است.
 
امیرزاده نیز ادامه داد: این دوره از نمایشگاه بزرگترین نمایشگاه کتابی است که تاکنون در این استان برگزار شده و این نشانگر توجه دولت به نشر کتب دینی است.
 
مشاور اجرایی معاون فرهنگی وزیر ارشادافزود:  معاونت امور فرهنگی به دنبال ایجاد تمهیدات لازم جهت حمایت جدی‌تر از طلاب، اساتید و نخبگان حوزوی و تجهیز کتابخانه‌های حوزه‌های علمیه است.

شایان ذکراست:در این نمایشگاه کتاب‌هایی با موضوعات عمومی و مذهبی، حوزوی و دانشگاهی، آموزشی و کمک آموزشی، دفاع مقدس، کودک و نوجوان و کتاب‌های لاتین عرضه شدند. همچنین 750 میلیون تومان بن الکترونیکی به بازدیدکنندگان ارائه شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.