ارتش سوریه از ۳ محور وارد آخرین پایگاه تروریست‌ها در لاذقیه شد/کنترل نیروگاه حرارتی به دست ارتش افتاد

ارتش سوریه و گروه‌های مقاومت از ۳ محور اصلی وارد شهرک "کنسبا" آخرین پایگاه تروریست‌ها در استان لاذقیه شدند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از منابع نظامی در سوریه، ارتش سوریه و گروه‌های مقاومت از سه محور اصلی وارد شهرک کنسبا آخرین پایگاه تروریست‌ها در استان لاذقیه شدند.

براساس اخبار اولیه افراد مسلح عقب نشینی از این شهرک را آغاز کرده‌اند.

همچنین ارتش سوریه با کمک همپیمانان خود کنترل کامل نیروگاه حرارتی یکی از مهمترین دژهای گروه تروریستی داعش در حومه شرقی شهر حلب در شمال این کشور را به دست گرفت.

نیروهای ارتش سوریه همچنین بعد از درگیری‌های شدید با تروریست‌های داعشی وارد دو روستای "أبودنه" و تپه "أبوضنه" در غرب فرودگاه نظامی کویرس شدند. با آزادسازی این دو روستا، ارتش سوریه به شهر الباب پایگاه اصلی داعش در حومه حلب بسیار نزدیک شد.




انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Pakistan
ناشناس
۲۱:۱۱ ۲۷ بهمن ۱۳۹۴
دعا کنید بچه ننه های آل سعود وارد سوریه شوند تا ارتش و مقاومت سوریه در مدتی کوتاه انتقام تمام بدبختی های مردم سوریه را از این لجن های وهابی بگیرند چون اگر وارد سوریه هم نشوند به لطف خدا بزودی با شگست داعش این حیوانات به خود ترکیه و عربستان سرازیر خواهند شد و از ترس همین است که عربستان تمام تلاش خود را می کند تا یک وجب خاک در سوریه به آنها برسد و نا یک ماه دیگر که ملک سلمان گور به گور می شود این اراذل به مبدا خود سرازیر نشوند ولی انشاالله مدعیان قدرت در عربستان قول قدرت در آن کشور به داعشی ها خواهند داد تا کودتا شود و بدین ترتیب سلسله کودتاهای آنها شکل خواهد گرفت از مردم قهرمان ایران درخواست می کنم که مطالعات خود را در خصوص وهابیت افزایش دهند تا متوجه شوند اگر گفته می شود تنها گذاشتن یک حیوان با چند وهابی ظلمی آشکار به حقوق حیوانات است به چه معنا می باشد. ضمنا کشوری مثل امریکا و انگلیس و فرانسه واسرائیل و ..... که دانسته از این حیوانات حمایت می کنند چه ظلمی در حق مردم سوریه کرده اند آنهم از موجوداتی که حتی به حیوانات اهلی و وحشی هم نا محرم هستند و قومی که خوردن گوشت رنانشان را حلال می دانند پس این کدخداهای جهان مستحق بدترین توهین ها هستند و بنده متعجب هستم بعضی از هم وطنان عزیزمان چگونه به اخبار این دروغ گویان گوش می دهند و عزیز ترین فرزندان مدافع عزت و حرم شرافت و انسانیت را تقبیح می کند آنهم با سخنان کدخدای جنگل در جهان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۲ ۲۷ بهمن ۱۳۹۴
احسنت
آخرین اخبار