چاوشي:

8.5 ميليون شهروند استان تهران واجد شرايط رای‌دادن هستند/ همه شرايط برای برگزاری انتخابات فراهم است

رئيس ستاد انتخابات استان تهران گفت: 8.5 ميليون شهروند استان تهران واجد شرايط رای‌دادن هستند.

8.5 ميليون شهروند استان تهران واجد شرايط رای‌دادن هستند/ همه شرايط برای برگزاری انتخابات فراهم است
به گزارش گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پايگاه اطلاع‌رسانی استانداری تهران، نشست ستاد انتخابات استان تهران به رياست سيدشهاب الدين چاوشی رئيس ستاد و با حضور اعضای ستاد و كميته های امنيتی و تبليغات ستاد انتخابات برگزار شد.

چاوشي در اين نشست با اشاره به برگزاری روزانه جلسات ستاد انتخابات استان تا زمان انتخابات به تامين اعتبارات از سوی وزارت كشور براساس ماده 11 قانون انتخابات اشاره كرد و گفت:‌ دغدغه فرمانداری‌ها  و بخشداری‌ها برای انتخابات نبايد در معرض فشارهای مالي باشد و قانونا مسئوليت برگزاري انتخابات به عهده آنهاست و ستاد انتخابات استانداري نقش پشتيباني كننده دارد.

وی با بيان لزوم برگزاري جلسات كميته‌های ستاد انتخابات به طور مستمر تا زمان انتخابات تصريح كرد:‌ كميته پشتيبانی فعاليت خود را آغاز كرده است و در تامين نيازهای شهرستانها از جمله موضوعات حمل و نقل و خودرو وارد شده است.

رئيس ستاد انتخابات استان تهران عنوان كرد:  انتخابات موضوعی ملی است و برای برگزاركنندگان و مجريان انتخابات محك مهمی است.

به گفته چاوشي از  روز چهارشنبه 28 بهمن ماه آگهی رسمی و ليست كانديداها منتشر می‌شود و از 24 ساعت پس از آن تبليغات كانديداها تا يك روز قبل از برگزاری انتخابات آغاز می‌شود.

وی با تاكيد براينكه تبليغات حق كانديداهای تاييد صلاحيت شده است، گفت: همه افرادی كه صلاحيت آنها تا زمان قانونی از سوی شورای نگهبان اعلام شود در نگاه مجريان انتخابات يكسان هستند و هيچ تفاوتی ميان كانديداهای شناخته شده و غير معروف نيست.

چاوشی افزود: همه ما گرايش هايی داريم كه در مصاديق متفاوت است اما متعهد هستيم كه نگاه و خواست قلبیمان را در عمل دخالت ندهيم.

رئيس ستاد انتخابات استان تهران تصريح كرد:‌ مجريان و دست اندركاران انتخابات بايد تا زمان انتخابات رفتار مكانيكی و به دور از احساس داشته باشند تا در اجرای صحيح وظايف عمل كنند.

وی ادامه داد:‌ توصيه می كنيم نگاه به همه كانديداهای تاييد صلاحيت شده  يكسان باشد و از سياه‌نمايی‌ها بپرهيزيم.

چاوشی با بيان اينكه سوء تبليغات كه دليل ايجاد شبهه در انتخابات است بايد مهار شود گفت:‌ همه اطلاع رسانی‌هاي غلط و موزيانه رصد می‌شود زيرا شبهات سبب می‌شود اعتماد مردم به اصل انتخابات سلب شود.

رئيس ستاد انتخابات استان تهران به روند خوب ارتباط ستاد انتخابات استان با هيات نظارت اشاره كرد و افزود:مسئوليت امنيت انتخابات به عهده استاندار به عنوان رييس شورای تامين استان و فرمانداران است و هر توافقی براي امنيت انتخابات بايد به تاييد شورای تامين برسد.

وي در ادامه به وجود 8.5 ميليون شهروند استان تهران براي راي دادن اشاره كرد و گفت:‌ همه شرايط براي برگزاری انتخاباتي پرشور فراهم است.

چاوشی در پايان با گلايه از ناشناخته بودن شبكه تهران همزمان با شروع تبليغات كانديداها افزود:‌ خيلی از مردم شبكه جديد تهران را نمی‌شناسند و لازم است تدبيری اتخاذ شود تا در اين شرايط حساس شبكه استانی تهران به ويژه برای انتخابات ديده شود.

انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.