زنجان؛

برگزاری کارگاه آموزشی شعر در زنجان

مسئول آفرینشهای ادبی حوزه هنری، از برگزاری کارگاه آموزشی شعر در حوزه هنری به همت واحد آفرینشهای ادبی حوزه هنری زنجان خبر داد

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛رهبر حیدری گفت: کارگاه آموزشی شعر با دو گرایش شعر سپید و شعر کلاسیک برگزار می شود.

مسئول آفرینشهای ادبی حوزه هنری افزود: زمان برگزاری کارگاه آموزشی شعر کلاسیک را روزهای شنبه با تدریس علیرضا سلطانی با حضور شاعران نوقلم استان عنوان کرد.

وی همچنین در خصوص کارگاه آموزشی شعر سپید اظهار کرد: کارگاه آموزشی شعر سپید هر هفته روزهای چهارشنبه با حضور شاعران سیپدسرای استان برگزار می شود و حامد رحمتی شاعر و مدرس حوزه هنری استان زنجان تدریس و آموزش این کارگاه را بر عهده دارد.

مسئول آفرینشهای ادبی حوزه هنری زنجان، هدف از برگزاری این کارگاه را جذب، کشف و پرورش هنرجویانی دانست که استعداد سرودن شعر را دارند و حوزه هنری محلی برای بالفعل کردن این موهبت الهی می باشد.

حیدری محوریت غالب در این کارگاه را نقد و بررسی اشعار سروده شده شاعران استان بیان کرد و یادآور شد: هدف اصلی از برگزاری این کارگاه ها تبادل آراء و اندیشه های شاعران با یگدیگر و شناخت نقاط ضعف و قوت آثار تولیدی، توسط شاعران می باشد

وی خاطر نشان کرد: علاقمندان جهت ثبت نام و حضور در این کارگاه‌های آموزشی می‌توانند به حوزه هنری استان زنجان مراجعه کنند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.