مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران در جمع خبرنگاران:

اضافه شدن 10 هزار تاکسی هیبریدی به ناوگان تاکسیرانی تا 3 سال آینده

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران گفت:در سه سال آینده بیش از 10 هزار تاکسی هیبریدی به ناوگان تاکسیرانی افزوده می شود که سهم پاکروتاکسی 2 هزار و 500 دستگاه است.

مظفر اضافه شدن 10 هزار تاکسی هیبریدی به ناوگان تاکسیرانی تا 3 سال آینده
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان ،میثم مظفر ، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران در مراسم رونمایی از خودروهای هیبریدی پاکروتاکسی گفت: شهرداری و تاکسیرانی تهران کار نو و جدیدی را در بحث ورود تاکسی های هیبریدی آغاز کردند.

وی در ادامه بیان کرد: بعد از آرین تاکسی حالا پاکرو تاکسی فعالیت رسمی خود را آغاز کرد و تعداد 50 دستگاه تاکسی هیبریدی که تمام این تاکسی ها محصول شرکت تویوتا مدل کمری است به ناوگان تاکسیرانی افزوده شد.

مظفر عنوان کرد: سومین بخش ورود تاکسی های هیبریدی به پایتخت به سرانجام رسید و امیدواریم با ورود این دسته از تاکسی ها که نقش بسزایی در کاهش آلودگی هوای شهر دارد بتوانیم ناوگان تاکسیرانی در توسعه ببخشیم.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران اذعان کرد: برابر محاسبات تعداد 66 تاکسی هیبرید برابر یک تاکسی فرسوده می تواند تولید آلودگی کند.

وی در پایان گفت: در سه سال آینده بیش از 10 هزار تاکسی هیبریدی به ناوگان تاکسیرانی افزوده می شود که سهم پاکروتاکسی 2 هزار و 500 دستگاه است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۸ ۲۹ بهمن ۱۳۹۴
سلام این همه پول تاکسی بدی از هیچ جایگاه اجتماعی برخوردار نباشی کارگر باشی بهتر از این که یه راننده تاکسی باشی
آخرین اخبار