شهرکرد؛

انصراف یکی از داوطلبان نمایندگی مجلس دهم در شهرستان بروجن

یکی از داوطلبان نمایندگی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان بروجن، انصراف خود را اعلام کرد.

به گزارش حوزه استان های گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ دبیر ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری گفت: صبح امروز پنج شنبه ۲۹ بهمن و در اولین ساعات تبلیغات انتخاباتی نامزدهای نمایندگی مجلس دهم، یکی از داوطلبان حوزه انتخابیه شهرستان بروجن، انصراف خود را اعلام کرد.

جعفر مردانی افزود: تاکنون ۳۴ داوطلب نمایندگی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در چهارمحال و بختیاری، از ادامه رقابت در این عرصه انصراف داده اند.

وی اضافه کرد: براساس آخرین تغییرات، در حال حاضر ۶۷ داوطلب نمایندگی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۴ حوزه انتخابیه استان چهارمحال و بختیاری با هم رقابت می کنند.

مردانی گفت: تبلیغات انتخاباتی داوطلبان نمایندگی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، از بامداد امروز آغاز و تا ۸ صبح روز پنج شنبه ۶ اسفندماه، ۲۴ ساعت قبل از رأی‌گیری ادامه دارد.

انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، روز جمعه ۷ اسفندماه امسال همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.

استان چهارمحال و بختیاری با ۹ شهرستان و بیش از ۸۹۵ هزار نفر جمعیت، دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس خبرگان رهبری و ۴ کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است که شامل یک نماینده از حوزه انتخابیه شهرکرد، بن و سامان، یک نماینده از حوزه انتخابیه بروجن، یک نماینده از حوزه انتخابیه اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار، و یک نماینده از حوزه انتخابیه لردگان می باشد.

از مجموع ۱۴۶ داوطلب ثبت نامی مجلس دهم در این استان، ۷۵ داوطلب تایید صلاحیت شدند که تا کنون ۸ نفر از آنان انصراف داده اند، ۲۶ داوطلب هم در مراحل قبل انصراف دادند و ۴۵ داوطلب نیز رد صلاحیت شدند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار