گرگان؛

روحانیون مسئولیت دفاع از کشور و اسلام را به عهده دارند

روحانیون مسئولیت سنگین دفاع از اسلام و کشور را به عهده دارند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ امام جمعه گرگان در خطبه های نماز جمعه این شهرستان گفت: راهپیمایی 22 بهمن و حضور گسترده مردم در آن مقدمه ای برای حضور پر شور مردم در انتخابات اسفند ماه است.

آیت‏‏ الله سیدکاظم نورمفیدی با گرامی داشت روز روحانیت و دفاع مقدس افزود: روحانیون مسئولیت سنگینی در دفاع از اسلام دارند و از همان اول در همه صحنه های سیاسی و اجتماعی و برای دفاع از ارزش های اسلامی حضور داشتند.

وی اضافه کرد: در روز کوتای سوم اسفند1299 بیگانگان رضاخان را بر تخت سلطنت نشاندند و وقتی هم که فهمیدند که با آنها همراه نیست هم او را خلع سلطنت کردند و هم از کشور اخراج کردند.

نور مفیدی ادامه داد: در زمان گذشته بیگانگان برای ما تصمیم می گرفتند که چه کسی شاه و وکیل بشود اما با وجود انقلاب اسلامی ایران ما خودمان تصمیم می گیریم.

وی گفت: خدا قرآن مجید را برای سعادت زندگی دنیا و آخرت بندگانش فرستاده و ما باید آن را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

امام جمعه گرگان ادامه داد: بعضی از اصول اساسی در زندگی انسان وجود دارد که پیشرفت های علمی را باید با این اصول بسنجیم و اگر پیشرفت های حاصل شده با ارزش های اسلامی سازگاری دارند باید مورد توجه قرار بگیرند.

وی با اشاره به ساخت بمب اتم در دنیا گفت: چنین پیشرفتی نه تنها باعث سعادت انسان ها نشد بلکه امنیت دیگران را هم به خطر انداخته است.






انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار