کرمانشاه؛

انهدام 48 باند تهیه و توزیع مواد مخدر در استان

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از انهدام 48 باند تهيه و توزيع از ابتدای سال جاری تا کنون خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان از کشف 2 تن و 300 کيلوگرم مواد مخدر و انهدام 48 باند تهيه و توزيع از ابتدای سال جاری تا کنون خبر داد.
سرهنگ "قباد خنجری" گفت:پليس مبارزه با مواد مخدر در سال جاری طرح های عملياتی، تشديد برخورد با خرده فروشان و توزيع کنندگان، رزمايش های مشترک ارتقاء امنيت اجتماعی و طرح های پاکسازی مناطق آلوده را به اجرا گذاشته که رضايت شهروندان و مسئولان را در پي داشته است.
سرهنگ خنجری ادامه داد:در اين مدت يک هزار و 317 مرحله پاکسازی مناطق آلوده و واپايش و کنترل محورهای مواصلاتی به همراه 4 مرحله رزمايش و عمليات مشترک توسط اين پليس در سطح استان عملياتی شده است.
وی افزود:از ابتدای سال جاری تاکنون مقدار 2 تن و 300 کيلوگر انواع مواد مخدر در سطح استان کشف  175 قاچاقچی عمده دستگیر و 48 باند تهيه و توزيع مواد مخدر متلاشی شده است.
رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر کرمانشاه با اشاره به دستگيري 4 هزار و 190 نفر خرده فروش و توزيع کننده مواد مخدر افزود :برابر مطالعات انجام گرفته ميزان کشفيات سال جاری نسبت به مدت مشابه گذشته 25 درصد افزايش نشان مي دهد.


انتهای پیام/

برچسب ها: کرمانشاه ، انهدام ، باند ، مواد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.