جلالی در گردهمایی انتخاباتی اصلاح طلبان؛

ادبیات من، ادبیات اعدام نیست/ عده ای می خواهند امید را از مردم سرقت کنند

رئیس فراکسیون رهروان ولایت گفت: در دوران پسابرجام عده ای تلاش می کنند تا امید را از مردم سرقت کنند اما باید مراقب باشیم که امید از مردم سرقت نشود.

ادبیات من، ادبیات اعدام نیست/ عده ای می خواهند امید را از مردم سرقت کنند
 به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، "کاظم جلالی" رئیس فراکسیون رهروان مجلس عصر امروز ( 2 اسفند ماه) در گردهمایی انتخاباتی اصلاح طلبان که در دانشگاه خانه کارگر برگزار شد با اشاره به برخی شایعه ها مبنی بر درخواست وی برای اعدام سران فتنه در سال 88 اظهار داشت: ادبیات من ،ادبیات تند، اعدام و بگیر و ببند نیست. در سال 88 مواضع ما کاملاً روشن بود و پیگیر مسائل مربوط به زندانیان بودیم و حتی از آن کمیته مربوط استعفا دادم.

وی در همین باره افزود: برخی به ما می گویند ساکتین فتنه؛ خب شما هم کاسب فتنه بودید. شما آمدید روی آتشی که روشن شده بود برای تسویه حساب سیاسی خود، بیشتر بنزین ریختید.

جلالی ادامه داد: اگر افرادبه قضایا ملی نگاه کنند چنانچه در جایی آتشی شعله ور شود، تلاش خواهند کرد تا آن را خاموش کنند.

عضو لیست 30 نفره ائتلاف اصلاح طلبان تهران با بیان این که می توانیم با یک مدیریت درست و عقلانی کشور را در دوران پسابرجام بازسازی اقتصادی کنیم گفت: عده ای دشمن برجام بودند چرا که احساس می کردند اگر چه برجام خوب است شاید نفع آن بلایشان باشد.

جلالی ادامه داد: متاسفانه برخی در موضوع برجام به طور ملی با قضیه برخورد نکردند و احساس کردند که بایستی به طور جناحی و گروهی در مقابل آن بایستند.

وی با بیان این که امروز با خردمندی دولت عملاً از برجام عبور کرده ایم و در دوران پسابرجام هستیم تصریح کرد: در دوران پسابرجام عده ای تلاش می کنند تا امید را از مردم سرقت کنند اما  باید مراقب باشیم که امید از مردم سرقت نشود و کسانی که شکست خورده عرصه دپیلماسی هستند، در مقابل توسعه اقتصادی سکاندار نشوند.

جلالی در بخش دیگری از سخنان خود با عنوان این مطلب که اگر دولت راه خطا برود نمایندگان مجلس حتماً در مقابل آن خواهند ایستاد اظهار داشت: اما چنانچه دولت راه درست برود بایستی در کنار مردم به این راه کمک کنیم.

رئیس فراکسیون رهروان مجلس اضافه کرد: اگر مجلس دهم دعوای جناحی نکند و افراد تند و افراطی در آن نباشند می توانیم ظرف چند ماه بخش زیادی از قوانین، پولی، بانکی، بورس و سرمایه گذاری خارجی را اصلاح کنیم.

جلالی در همین باره خاطر نشان کرد: در این صورت اگر سرمایه گذاران خارجی قصد داشتند در کشور سرمایه گذاری کنند، فکر نکنند که ما در ملاقات های خارجی یک لبخند ژکوند به آن ها تحویل می دهیم اما تلاش و توسعه در ایران انجام شدنی نیست.

انتهای پیام/
برچسب ها: جلالی ، فتنه ، اصلاح طلبان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار