علی نوبخت:

مقید به هیچ مرز و جناحی نیستم/ همه 30 نفر لیست اصلاح‌طلبان و حامیان دولت اقتصاددان هستند

عضو لیست ائتلاف اصلاح‌طلبان و حامیان دولت گفت: مقید به هیچ مرز و جناحی نیستم.

به گزارش خبرنگار گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان، علی نوبخت عضو لیست ائتلاف اصلاح‌طلبان و حامیان دولت در نشست خبری که امروز(دوشنبه) برگزار شد، در پاسخ به سوالی درباره اینکه چرا در لیست انتخابی اصلاح طلبان هیچ اقتصاددانی دیده نمی‌شود و برنامه‌هایتان برای معیشت مردم چیست، اظهار داشت: بنده از دولت حمایت می‌کنم اما منتقد این هستم که اصول قانونی و تأمین رفاه اجتماعی را رعایت نمی‌کنند.

وی با بیان اینکه حمایت من از دولت به این معنی نیست که هر کاری بکند بگویم مطلقا خوب و یا بد است، ادامه داد: اصولا نمایندگی مجلس یک کار مشارکتی است که تبلور آن باید کل جامعه ایران باشد بنابراین نباید مجلس مختص به افراد خاص باشد.

عضو لیست ائتلاف اصلاح‌طلبان و حامیان دولت گفت: شرط برخورداری از مدرک کارشناسی ارشد برای انتخاب یک فرد برای نمایندگی مجلس لازم است اما کافی نیست بلکه برخورداری از مشاوران امین و کاردان نیز ضروری است.

نوبخت با بیان اینکه من مقید به هیچ مرزی نیستم و خودم را یک مسلمان و فردی آزاد می‌بینم، تصریح کرد: من چشم بسته از هیچ جناحی حمایت نخواهم کرد بلکه ملاک من تعامل حداکثری با همه جناح‌ها و افراد است و به راحتی می‌توانم با افراد کار کنم.

عضو فهرست ائتلاف اصلاح‌طلبان و حامیان دولت گفت: بنده احساس تکلیف کردم که باید در صحنه حضور داشته باشم و صدای ملت را از خانه آنها به گوش همه برسانم و همچنین به ارائه خدمت بپردازم.

نوبخت با اشاره به تأمین سلامت ملت ایران افزود: طرح درمان ماندگار ابتکار اصلی من بود، همچنین ارتقای شاخص‌های بهداشت و کمک به سلامت مادران و همچنین جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی از اولویت‌های من است.

وی با بیان اینکه تداوم طرح تحول سلامت را برای ملت ایران ضروری می‌دانم افزود: این طرح یک طرح اثربخشی برای ملت ایران است.

نوبخت ادامه داد: با توجه به مشی اعتدالی که در پیش گرفته‌ام امیدوارم که حل در جهت حل معضلات و مشکلات گام بردارم.

عضو لیست ائتلاف اصلاح طلبان و حامیان دولت با بیان اینکه بنده در دولت اول سازندگی معاون درمان بودم و آن زمان درآمدهای ما از نفت محدود بود اما هیچ بیمارستان دولتی حق دریافت پول را نداشت افزود: آن زمان تنها یک مبلغ اندکی گرفته می‌شد و اگر بیماری توان پرداخت آن را نداشت آن مبلغ دریافت نمی‌شد.

نوبخت گفت: متأسفانه در دیدگاه‌های فرهنگیان در سالهای بعد دچار نوساناتی شدیم و خدمات دهی به مردم قوت گذشته را نداشت.

وی با اشاره به روی کار آمدن دولت تدبیر و امید تصریح کرد: در دوره ریاست جمهوری دولت یازدهم مسئول کمیته بهداشت و درمان آقای روحانی بودم و همانجا اعلام کردم که اگر آقای روحانی انتخاب شوند وضع درمانی ما نجات خواهد یافت.

عضو لیست ائتلاف اصلاح طلبان خاطر نشان کرد: هر 30 نفر در لیست اصلاح طلبان و حامیان دولت اقتصاددان هستند.

نوبخت در پاسخ به سوالی در مورد اینکه چرا آنقدر دیر به لیست اصلاح طلبان پیوستید افزود: برای تأیید صلاحیت بنده کمی با زمان مواجه شدیم اما به محض اینکه دوستان فهمیدند بنده تأیید صلاحیت شده‌ام و همچنین با عدم موافقت شورای نگهبان با جابجایی آقای سلیمانی راد، من در لیست قرار گرفتم.


انتهای پیام/
 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.