جلسه هم اندیشی مدیران روابط عمومی فدراسیون ها /جامعه باید فدراسیون ها را با افتخاراتشان بشناسد

جلسه هم اندیشی مدیران روابط عمومی فدراسیون ها با حضور معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالحمید احمدی در ابتدای سخنان خود خطاب به حاضرین گفت:این نشست جهت هم فکری برای پیشرفت فدراسیون ها و مجموعه های ورزشی در جامعه است و باید تلاش کنیم تا نقاط ضعف ها را کمتر نماییم.
وی تصریح کرد: امروزه جامعه هر فدراسیون را با مشکلات و حاشیه هایش می شناسد و وظیفه مسئولین و مدیران روابط عمومی است که تلاش کنند موفقیت ها و افتخارات را نمای بیرونی فدراسیون ها قرار دهند و معضلات و مشکلات در جلسات خصوصی مدیران حل شود تا در نهایت احساس رضایت و غرور مردم افزایش یابد.
معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان تاکید کرد : بزرگترین نقطه ضعف روابط عمومی ها ارتباط برقرار نکردن با رسانه ملی است و این امر باعث کاهش شناخت مردم از ورزشکاران و افتخارات آنها می شود که باید با یک ارتباط صحیح اخبار موفقیتها را به گوش جامعه رساند.
احمدی ادامه داد : نبود نظر سنجی ازافکار عمومی ، استفاده نکردن از تجهیزات و نیروهای انسانی ، نداشتن شرح وظایف مصوب از دیگر نقاط ضعفی است که باعث افت فدراسیون ها شده و مشکلات آنها را بیشتر کرده است.
معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان در پایان گفت : با برقراری یک ارتباط صحیح و موثر با رسانه ملی و نیز با نشان دادن افتخارات بدست آمده ، میتوان دیدگاه جامعه را به سمت رضایت منذی برگرداند و احساس غرور را در مردم زنده کرد.
ما با برقراری همدلی و تعامل بین جامعه و ورزش میتوانیم شاهد درخشش نام ایران در میادین المپیک و پاراالمپیک در سال آینده باشیم.

انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار