لرستان؛

آغاز تکمیل طرح میدان ولیعصر(عج) در الیگودرز

سرپرست شهرداری الیگودرز گفت: پس از چندین ماه تعطیلی عملیات تکمیل طرح بازسازی میدان ولیعصر (عج) از سر گرفته شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازلرستان، رحمانی گفت: متاسفانه اوایل امسال مدیران اسبق شهرداری بدون توجه به اولویت‌بندی طرح ‌ها و اوضاع مالی شهرداری اقدام به تخریب میدان ولیعصر(عج) و بخش اعظمی از بلوار کمربندی نمودند، اما به‌دلایلی انجام این طرح به تعویق افتاد و متاسفانه همواره باعث نارضایتی شهروندان، مسافران و به ویژه ساکنان مناطق پشت خط کمربندی شده بود.

وی افزود: اما با توجه به فرا رسیدن نوروز و آغاز سفرهای نوروزی طرح تکمیل آن در دستور کار شهرداری قرار گرفت و در این ایام انجام خواهد گرفت.

سرپرست شهرداری الیگودرز همچنین به میدان مرد بختیاری اشاره نمود وگفت: برای طراحی المان این میدان جلسه‌ای با هنرمندان برگزار شد و مقرر شد تا در پی انجام یک فراخوان بهترین و مناسب‌ترین تندیس‌ها، سردیس‌ها و المان‌ها که هدف معرفی شخصیت علی‌مردان‌خان بختیاری باشد، طراحی شود.

وی به فرا رسیدن فصل بهار و ایام نوروز اشاره نمود و گفت: امسال بهتر از سال‌های قبل به استقبال بهار خواهیم رفت و درصدد انجام لکه‌گیری‌ها و کاشت گل و گیاه و توسعه فضای سبز هستیم.

رحمانی به مشکلات اقتصادی شهرداری اشاره نمود و افزود: متاسفانه این نهاد خودگردان از اعتبارات کافی دولتی و کمک‌های مالی دیگر محروم است و برای ادامه حیات و انجام خدمات روزمره و اقدامات عمرانی به مشارکت مردم نیازمند است که در این راستا از شهروندان گرامی درخواست داریم، ضمن بهره‌مندی از فرصت پیش آمده جهت تخفیف عوارض این نهاد را جهت ارائه بهتر خدمات یاری کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.