قزوین؛

انعقاد قرارداد توسعه خوشه صنعتی فرآوری محصولات انگور تاكستان

مدیرعامل شركت شهركهای صنعتی قزوین گفت: قرارداد «پروژه توسعه خوشه صنعتی فرآوری محصولات انگور تاكستان» با دانشگاه آزاد منعقد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران ؛ عبدالقهار ناصحی  افزود : شناسایی و انتخاب خوشه های صنعتی بر اساس مطالعاتی که شرح خدمات آن توسط سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران ابلاغ شده، شامل مطالعه اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی، مصاحبه با خبرگان و مسئولان نهادها و دستگاههای اجرایی مرتبط صورت می گیرد.

وی اضافه کرد : ۶۰ واحد صنعتی در حوزه تولید محصولات فرآوری انگور در استان فعالیت می کنند. مدیرعامل شركت شهركهای صنعتی قزوین گفت:  براساس معیارهای تعیین شده، خوشه صنعتی فرآوری محصولات انگور به عنوان خوشه اولویت دار انتخاب و قرارداد توسعه آن نیز منعقد شد.

مدیرعامل شركت شهركهای صنعتی استان در ادامه افزود: پیش بینی می شود با توجه به وجود خوشه بسته بندی در استان که جایگاه مناسبی در سرویس دهی به سایر خوشه های کشور و كلیه صنایع دارد این خوشه بتواند کمک شایانی به خوشه نوپای انگور در افزایش کیفیت بسته بندی و به تبع آن صادرات این محصول که جز برنامه های آتی این خوشه است، ایفا کند.

توسعه خوشه بسته بندی استان در سال ۹۱ آغاز شد كه فعالیت های توسعه ای قابل توجهی از قبیل ایجاد تعاونی پیشتازان فراگیر مواد اولیه پلاستیک، شركت اعضاء خوشه بسته بندی در نمایشگاههای داخلی و خارجی به منظور بهبود بازار و حل مشكلات مواد اولیه آنها، توسعه آموزشهای تخصصی كاركنان و مدیران واحدهای تولیدی تخصصی بسته بندی و... با عضویت ۲۸۵ شركت  ایجاد شده است.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار