لیگ قهرمانان آسیا؛

ژنرال در پی هت تریک پیروزی برای ایرانی ها

تیم فوتبال تراکتورسازی با هدایت امیر قلعه‌نویی در اولین گام خود در لیگ قهرمانان آسیا 2016 به مصاف الجزیره امارات خواهد رفت.

 به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و ‌فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال تراکتورسازی با هدایت امیر قلعه‌نویی در اولین گام خود در لیگ قهرمانان آسیا 2016 به مصاف الجزیره امارات خواهد رفت. 

دو نماینده ایران یعنی ذوب آهن و سپاهان اصفهان مقابل حریفان خود به پیروزی رسیدند و این بار تراکتورسازی در تبریز می خواهد با حمایت هواداران خود سومین رد شیرین نمایندگان ایران را به دست آورد.
 
الجزیره با هدایت هنک تن کاته که در بین سال‌های 2003 تا 2006 دستیار پپ گواردیولا در بارسلونا بود، با کسب 25 امتیاز در رده هشتم جدول لیگ امارات قرار دارد و می‌بایست چهارشنبه در ورزشگاه یادگار امام قم به مصاف تراکتوری‌ سازی ایران برود. 
 
شاگردان قلعه‌نویی نیز با پیروزی مقابل سپاهان در چارچوب هفته بیست و یکم لیگ برتر با روحیه‌ی بالاتری به مصاف الجزیره می‌روند و باید دید در این مسابقه حساس چه نتیجه‌ای کسب خواهد شد. 

تراکتورسازی در این دیدار فردین عابدینی را در اختیار نخواهد داشت اما حاتمی به بازی مقابل الجزیره خواهد رسید، رویارویی این دو تیم ساعت 16 در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار می شود. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار