زنجان؛

دعوت برای خلق حماسه بزرگ

فرمانده انتظامي استان زنجان ، طي پيامي از عموم مردم انقلابی و ولایتمداراستان زنجان دعوت كرد با حضور دشمن شكن خود در انتخابات "هفتم اسفند" حماسه بزرگ ديگري را خلق كنند.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛در اين پيام آمده است:بدون تردید، حضور گسترده و حداکثری مردم انقلابی و ولایتمدار استان زنجان در انتخابات مجلس شوراي اسلامي و خبرگان رهبري ، پاسخ ديگري به کینه¬ورزی¬ها و دشمنی¬های استکبار جهانی و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ايران خواهد بود .

صالحی در این پیام اورده است :جمهوری اسلامی ایران یک نعمت بزرگ الهی است که قدرت و اقتدارش در گرو حمایت همه جانبه مردم از آرمانهای آن است.

همچنین در این پیام تاکید شده است حضور در پای صندوق های رأی یک وظیفه ملی و دینی است و انتخابات هفتم اسفند در سالي برگزار می شود که از سوي مقام معظم رهبري ( مدظله العالي) مزين به نام « دولت و ملت ، همدلي و همزباني » شده است .

وی اضافه کرد :بدينوسيله اين فرماندهي از عموم مردم انقلابی ، ولايت مدار و متعهد استان زنجان دعوت می كند با حضور پرشور خود در اين انتخابات توطئه¬ها و دسیسه¬های دشمنان نظام را خنثی ، و زمینه را برای تحقق حماسه ي بزرگ ديگري مهیا نمايند .

به حتم ملت ایران اسلامي با حضور گسترده در پای صندوق های رأی ، حماسه دیگری در تاریخ نظام جمهوری اسلامی رقم خواهند زد .


انتهای پیام/ن

برچسب ها: دعوت ، خلق ، حماسه ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.