بهاری شدن بازار مسکن/ هما با بوئینگ مذاکره می‌کند

خروج از رکود بازار مسکن در فصل بهار تا اختلاف 10 برابری قیمت مسکن از شمال تا جنوب تهران از مهم ترین رویدادهای هفته گذشته مسکن است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اختلاف 10 برابری قیمت مسکن از شمال تا جنوب پایتخت تا بهاری شدن بازار مسکن از مهم ترین رویدادهای هفته گذشته مسکن است:

عضو مجمع نمایندگان استان تهران گفت: اگر هم اکنون جلوی برج سازی درتهران گرفته نشود در آینده مشکلات تهران غیرقابل حل خواهد شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: تجهیز دوربین ثبت تخلف و حضور مستمر پلیس برای افزایش بهره‌وری به تنهایی کافی نیست و نیازمند ابزار قانونی می‌باشد.

وزیر راه و شهرسازی گفت: 75 درصد ترافیک در 34 هزار و 400 کیلومتر از راه‌های شریانی اتفاق می‌افتد.

یک کارشناس اقتصادی گفت:وقتی چرخه ساخت و ساز به رونق بیفتد قیمتهای مسکن به خودی خود واقعی می شود.

پرورش گفت: چهار فروند هواپیمای ATR تا پایان سال 2016 میلادی به ایران ایر تحویل داده خواهد شد.

یک کارشناس اقتصادی گفت: توان ضعیف مالی بانکهای داخلی و عدم ارتباط آنها با بانکهای بین المللی موجب رکود شدید بازار مسکن شده است.

وزیر راه و شهرسازی گفت: اولین اولویت منطقه آزاد شهر فرودگاهی امام خمینی تبدیل شدن به یک بندر خشک با قابلیت توسعه تجارت خواهد بود.

قیمت هر متر مربع واحد مسکونی در یکی از خیابان های معروف تهران از دو میلیون 250هزار تومان شروع و به بیش از 20 میلیون تومان ختم می شود.

یک کارشناس گفت: با خروج بازار مسکن از رکود در فصل بهار بازار مناسب تری در بخش املاک به ویژه املاک مصرفی شاهد باشیم.

یک کار‌شناس اقتصادی گفت: در آینده شاهد رونق در بازار مسکن خواهیم بود و رکود از این بازار خارج خواهد شد.

طاهری گفت: تنها راه خارج شدن رکود مسکن این است که بانکها حداقل نیمی از قیمت تمام شده مسکن در غالب تسهیلات در اختیار مردم قرار دهد.

انتهای پیام/






اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار