آغاز جنگ شدید با داعش در جنوب فلوجه

درگیری‌های مسلحانه میان نیروهای امنیتی عراق و عشایر با گروه تروریستی داعش در جنوب فلوجه امروز جمعه آغاز شد.

آغاز جنگ شدید با داعش در جنوب فلوجهبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، رئیس پلیس عامریه در فلوجه، روز جمعه از آغاز درگیری‌های مسلحانه میان  نیروهای امنیتی عراق و عشایر با گروه تروریستی داعش در جنوب فلوجه خبر داد.

سرهنگ عارف جنابی با اعلام این خبر گفت: نیروهای امنیتی عراق انبارهای اسلحه و تجهیزات متعلق به این گروه را به تصرف خود درآورده و دهها  نفر از عناصر آن را به هلاکت رساندند.

جنابی به شبکه خبری سومریه نیوز گفت: در حال حاضر درگیری شدیدی میان نیروهای امنیتی و نیروهای عشایر در یک سو و عناصر داعش در سوی دیگر در روستای الفحیلات در منطقه العامریه واقع رد 23 کیلومتری جنوب فلوجه در جریان است. 

الجنابی افزود: جنگنده های ائتلاف بین المللی و عراق و بالگردها نیز از هوا با بمباران اهداف و تجمع تروریستهای داعش در روستای مذکور به به پشتیبانی از عملیات نیروهای امنیتی و عشایر پرداختند.

وی خاطرنشان کرد: نیروهای امنیتی و عشایر در این درگیری انبارهای سلاح و تجهیزات و ماشین الات متعلق به تروریستهای داعش را به تصرف خود درآوردند.

نیروهای امنیتی و عشایر عراق پس از درگیریهای سنگین با گروه تروریستی داعش، دیروز پنج شنبه نیز منطقه بودعیج و روستاهای بوهذال و بومناحی و سه منطقه از ارتفاعات جنوب فلوجه را از اشغال داعش آزاد کردند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار