ایلام؛

سبقت دهلرانی ها در انتخابات 7 اسفند

دهلرانی هابرای خلق حماسه سیاسی از همدیگر سبقت میگیرند.

سبقت دهلرانی ها در انتخابات 7 اسفندبه گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان ازدهلران ،حجت الاسلام والمسلمین سید محسن موسوی امام جمعه دهلران در حاشیه بازدید از روند اخذ رأی در شعب اخذ رای اظهار کرد: مردم ولایت مدار و همیشه در صحنه شهرستان دهلران با حضور پرشور و گسترده خود در پای صندوق های رأی برگ زرین دیگری به دفتر افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اضافه کردند.

وی افزود: مردم ایران اسلامی به ویژه شهرستان دهلران با امتصال به امر مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) در این صحنه بزرگ و عظیم حضور یافته اند و یکبار دیگر مشت محکمی به دهان یاوه گویان و معاندین نظام خواهند زد.
 
امام جمعه دهلران تصریح کرد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری همه آحاد مختلف جامعه باید برای حضور در انتخابات از همدیگر سبقت بگیرند.
 
وی با قدردانی از کلیه مجریان و دست اندرکاران امر انتخابات گفت: مردم فهیم و بابصیرت ایران اسلامی با انتخاب فرد اصلح به ریل گذاری برای حرکت دولت به سمت پیشرفت و تعالی و عمران و آبادی کشور کمک کنند.
 
موسوی عنوان کرد: به فضل الهی هیچ گونه مشکلی در خصوص برنامه ریزی و برگزاری انتخاباتی سالم و باشکوه در حوزه انتخابیه دهلران وجود ندارد.
 
امام جمعه دهلران اظهار کرد: امروز شاهد هستیم آنانی که حق انتخاب دارند در پای صندوق های رأی حاضر شده اند و آراء خود را به صندوق ها می ریزند.
 
وی خاطر نشان کرد: از مردم بابصیرت و انقلابی ایران اسلامی می خواهیم که با حضور حداکثری خود در این عرصه مهم و سرنوشت ساز کشور دشمنان انقلاب اسلامی را مأیوس و ناامید کنند.

انتهای پیام/ت
برچسب ها: ایلام ، رای ، انتخابات ، دهلران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.