سردار اشتری:

هیچ مورد امنیتی در برگزاری انتخابات نداشتیم/ تحرکات و جدال مرزها خنثی شد

فرمانده نیروی انتظامی گفت: تا این ساعت گزارشاتی که به دست ما رسیده است نشان می‌دهد هیچ مورد امنیتی در سراسرکشور در راستای برگزاری انتخابات نداشته ایم.

هیچ مورد امنیتی در جریان برگزاری انتخابات در سراسر کشور نداشتیمبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی امروز (شنبه) طی سخنانی در دفتر فرماندهی این نیرو اظهار داشت: مشارکت گسترده مردم پاسخ بسیار مناسب و خوبی بود که دوستداران نظام و انقلاب و کشور اسلامی به دشمنان دادند.

وی در این باره گفت: مردم به درخواست مقام معظم رهبری(مدظله العالی) لبیک گفته و باعث دلگرمی دوستداران و نگرانی دشمنان نظام اسلامی شدند.

سردار اشتری افزود: گزارشات واصل شده نشان می دهد برخی تخلفات انتخاباتی و تحرکات خلاف قانون در برخی از استان ها و شهرستان ها دیده شده که همکاران ما با همکاری قضایی برخورد کرده اند اما این میزان تخلف در کنار سلامت انتخابات بسیار ناچیز بوده است.

فرمانده نیروی انتظامی اضافه کرد: نیروی انتظامی از ماه های گذشته خود را برای امنیت انتخابات آماده کرده و با تمام ظرفیت و تعامل با دستگاه های مربوطه به ویژه سپاه، بسیج، ارتش و دستگاه های امنیتی توانست وظیفه خود را به خوبی ایفا کند و تا این ساعت بر اساس گزارشات واصله هیچ مورد امنیتی در سراسر کشور نداشته ایم.

سردار اشتری با بیان این که مرزها در وضعیت مناسب و امنیت کامل و همچنین داخل شهرها در روز قبل از انتخابات، روز جمعه و امروز در وضعیت خوبی قرار دارند، گفت: همکاران ما در پای صندوق های رای تا پایان شمارش آرا حضور خواهند داشت.

وی ادامه داد: تا زمانی که صندوق های رای تحویل مراجع مربوطه شود، ماموران ما برای حفاظت از صندوق ها در مکان هایی که فرمانداری ها مشخص کرده اند، حضور خواهند داشت.

سردار اشتری اضافه کرد: امیدوارم حضور مردم و همکاری آن‌ها در نیروی انتظامی ادامه داشته باشد، بر این اساس ضمن تشکر از آحاد مردم برای حضور و همکاری خوب با نیروی انتظامی در سراسر کشور از همکاران‌مان نیز به دلیل همت و حضور خوب در اجرای ماموریت ها از جمله 22 بهمن و انتخابات تشکر می کنم.

وی گفت: همکاران ما بعد از برگزاری مراسم انتخابات که با سلامت و با شور برگزار شد، از هم اکنون خود را برای برنامه های نوروز که از 25 اسفندماه آغاز می شود، آماده می کنند که امیدواریم همچون سنوات گذشته ایام پایانی سال و سال جدید را با خوبی شروع کنیم و این مدت به خوبی سپری شود.

* تحرکات و جدال مرزها خنثی شد

فرمانده نیروی انتظامی اضافه کرد: یک سری عوامل خارجی و ضد انقلاب در ماه های گذشته در جدال مرزها حضور داشتند که با همکاری مرزبانی، سپاه، ارتش و دستگاه های امنیتی تحرک آن‌ها خنثی شد و مقابله خوبی صورت گرفت.

سردار اشتری گفت: هیچ تحرکی نبوده که در چند ماه گذشته توسط ضد انقلابیون و اشرار صورت گرفته باشد و آن‌ها با نیروهای انتظامی و دستگاه های امنیتی مواجه نشده باشند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۱ ۰۹ اسفند ۱۳۹۴
خدا قوت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۵ ۰۸ اسفند ۱۳۹۴
سلام . خسته نباشید به همه مرزبان ها
من خودم مرزبانی خدمت کردم در سیستان و درک میکنم که ان ها چه سختی و رنج های طاقت فرسایی میکشند درحالت اماده باش و عادی . امیدوارم خدا به ان ها قوت بدهد تا بتوانند سربازی خود را در مزبانی به پایان ببرند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۵ ۰۸ اسفند ۱۳۹۴
خداقوت چشم دشمنانتان کور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۰ ۰۸ اسفند ۱۳۹۴
خدا قوت سبز پوشان و مرزبانان غیور کشور
United States of America
ناشناس
۱۴:۵۳ ۰۸ اسفند ۱۳۹۴
خسته نباشید مجاهدان فی سبیل الله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۱ ۰۸ اسفند ۱۳۹۴
دست مریزاد
آخرین اخبار