حضور ٥٠ درصدی مردم در انتخابات استان تهران/ اهميت واگذاری پروژهای دولتی به بخش خصوصی

پروژهای نيمه تمام دولتی به بخش خصوصی بايد سياست اصلی استان تهران قرار گرفته و به افراد متخصص واگذار شود.

حضور ٥٠ درصدی مردم در انتخابات استان تهران/ اهميت واگذاری پروژهای دولتی به بخش خصوصی
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه  خبرنگاران جوان، سيد حسين هاشمی استاندار تهران در جلسه شورای برنامه ريزی و توسعه  استان تهران كه امروز دوشنبه  در سالن  كنفرانس استانداری تهران برگزار شد، اظهار داشت: در ابتدا از  حضور باشكوه و پرشور مردم در انتخابات تشكر ويژه ای  دارم و بايد خداوند را شاكر بود.

وی ادامه داد: با وجود تبليغات منفی از سوی كشورهای بيگانه شاهد حضور ٥٠ درصدی مردم تهران در انتخابات بوديم كه  در اين دوره بيش از ٩٠٠ هزار نفر  نسبت به دوره  قبل  حضور به عمل آوردند. 

استاندارتهران ادامه داد:  خداراشاكريم  كه در تمام مراحل حق الناس و صيانت از آرای مردم همواره مورد توجه قرار گرفت. 

وی با اشاره به برگزاری انتخابات باشكوه و با حضور پررنگ مردم بر پای صندوق ها تأكيد كرد: از تمامی هيئت های نظارت و بازرسان، نيروی انتظامی و  بسيج تشكر ويژه ای را دارم.

هاشمی با اشاره به وجود چهار هزار پروژه ملی نیمه تمام تأکید کرد: پروژه های دولتی نیمه تمام باید تحت سیاست اصلی استان برای بهره مندی مردم به بخش خصوصی واگذار شود.

وی با بیان اینکه در برگزاری انتخابات مسئولان و مدیران مرتبط تحت آموزش قرار گرفتند، گفت: مسئولان و مدیران دولتی باید تحت آموزش قرار گیرند نا با آگاهی و بینش صحیح این پروژه ها را به افراد متخصص واگذار کنند تا مبادا این پروژه ها را اموال شخصی خود ندانند.

استاندارتهران ادامه داد: برگزاری کلاس های آموزشی برای تمامی مدیران و مسئولان امری مهم و ضروری خواهد بود تا افراد با آگاهی و قانونمند شدن خود را متعهد در واگذاری پروژه ها به بخش خصوصی بدانند.

هاشمی در پایان گفت: تمام مسئولان و مدیران دستگاه های اجرایی باید هر ماه یک گزارش از روند کار و نحوه چگونگی اجرای پروژه های خود ارائه دهند و استان تهران باید در این امر مهم پیشتاز باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار