دویچه وله: ایران بهترین مقصد برای سرمایه گذاری آلمانی ها

یک رسانه آلمانی گزارش داد ایران پسا تحریم یکی از مطلوب ترین اهداف سرمایه گذاری به خصوص در بخش پزشکی است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ خبرنگار بخش آلمانی شبکه دویچه وله در تهران گزارش داد: شرکتهای بزرگ و کوچک آلمانی مدتهاست برای دسترسی به این بازار سر و گوش آب داده اند.

او در ابتدای این گزارش وارد مذاکرات کاری در دفتری تجاری شد که تقریبا همه زن و متشکل از شرکتهای جوان عرضه کننده تجهیزات پزشکی در ایران بودند.  دویچه وله: ایران ازمطلوبترین اهداف سرمایه گذاری برای اقتصاد آلمان است.

برای زهرا سادات، مدیر اجرایی شرکت رُها در تهران، کیفیت، مقوله مهمی است. در واقع بر همین اساس است که او منحصرا محصولات شرکتهای آلمانی را خریداری و سپس در ایران عرضه می کند.

در حال حاضر برنامه جدید او آن است که بر اساس تجربه مشتریانش، پروتز و یا وسائل جراحی ساخت آلمان را برای آنها فراهم کند. او گفت: ما زمینه ای را فراهم کرده ایم تا میان طرفهای آلمانی و ایرانی تبادل نظر ایده و تجربه بوجود آید. 

کیفیت نظام سلامت ایران در مقایسه با بسیاری از کشورهای اروپایی بد نیست. با بهره گیری از استانداردهای آلمانی، تولید کنندگان تجهیزات پزشکی و همین طور بیمارستانها همانند بیمارستان آتیه مایلند برای گردشگران و بازرگانان خارجی که به ایران می آیند، نام و اعتباری برای خود دست و پا کنند.

این شرایط موجب می شود شمار زیادی از مسافران خارجی با پرداختهای خوب بابت درمان به ایران سرازیر شوند.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار