جزئیات جدید از سریال‌ ماه رمضان/ علیرضا قربانی خواننده تیتراژ سریال «برادر» می‌شود‌ + تصاویر

علیرضا قربانی به عنوان خواننده تیتراژ پایانی مجموعه تلویزیونی «برادر» انتخاب شده است.

نعمت چگینی تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی «برادر» در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ از جزئیات جدید این سریال مناسبتی خبر داد و گفت: «برادر» تا به امروز با بازی حسن پورشیرازی، کامبیز دیرباز، پوریا پورسرخ، سوگل طهماسبی و ... از خانه حاج کاظم (با بازی حسن پورشیرازی) به حجره‌های بازار مولوی رسیده است.

وی ادامه داد: این روزها همزمان با تصویربرداری، مونتاژ و صداگذاری انجام می‌شود و همچنین با علیرضا قربانی به عنوان خواننده تیتراژ پایانی قرارداد بسته‌ایم.

جزئیات جدید از سریال‌ ماه رمضان/ علیرضا قربانی خواننده تیتراژ سریال «برادر» می‌شود‌ + تصاویر

چگینی در خصوص به اتمام رسیدن طراحی صحنه و ساخت دکور بیان کرد: ما به طور همزمان در 8 حجره بازار مولوی مشغول به کار هستیم که نیمی از ساخت دکور حجره‌ها به پایان رسیده است و گروهی دیگر از سازندگان دکور و صحنه سریال «برادر» در غرب تهران، در خیابان شهید باکری در حال ساخت بخش‌هایی از بیمارستان و دادسرا هستند.

وی با بیان ملحق شدن دیگر بازیگران به مجموعه مناسبتی «برادر» اظهار داشت: دو بازیگر جدید پوراندخت مهیمن و فرج‌الله گل‌سفیدی از جمله بازیگرانی هستند که در این سریال نقش‌آفرینی می‌کنند.

جزئیات جدید از سریال‌ ماه رمضان/ علیرضا قربانی خواننده تیتراژ سریال «برادر» می‌شود‌ + تصاویر

تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی «برادر» در پایان خاطرنشان کرد: تصویربرداری «برادر» تا 28 اسفند ماه سال جاری ادامه دارد و پس از سه روز تعطیلی ادامه ضبط فیلمبرداری در بهار 95 آغاز می‌شود.

گفتنی است؛ در این مجموعه جواد افشار کارگردان، نعمت چگینی تهیه‌کننده، آرش قادری نویسنده هستند و با بازی حسن پورشیرازی، کامبیز دیرباز،‌ پوریا پورسرخ، سوگل طهماسبی، سهیلا رضوی، کاوه خداشناس،‌ رضا توکلی و ... سریال «برادر» برای ماه مبارک رمضان تهیه و تولید می‌شود.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.