کرمانشاه؛

خريد شارژ با تلفن همراه ديگران زمينه ساز سرقت اينترنتی

رئيس پليس فضای توليد و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان،از دستگيری فردی که با سوء استفاده از اطلاعات ذخيره شده حساب بانکی شخصی ديگر در تلفن همراه اش،اقدام به برداشت غير مجاز کرده بود،خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ سرهنگ"علی شفيعی" گفت:با مراجعه يکي از شهروندان و طرح شکايت مبنی بر اينکه فرد يا افراد ناشناسی اقدام به برداشت غير مجاز و اينترنتی از حساب وی کرده اند،پرونده تشکيل و در دستور کار اين پليس قرار گرفت.

وی ادامه داد:شاکی در گفته های خود ضمن اشاره به داشتن رمز دوم اذعان داشت اطمينان دارد اين رمز را در اختيار کس ديگری قرار نداده و جايی هم ياداشت نکرده است، لذا بررسی های تخصصی و ويژه ای انجام و مشخص شد تمامی مبالغ کسر شده ،صرف خريد اينترنتی شارژ تلفن همراه گشته است که با پيگيری سرنخ های به دست آمده متهم شناسايی و برایارائه توضيحات به اين پليس احضار شد.

اين مقام انتظامی اظهار داشت:متهم که از آشنايان شاکی بود در تحقيقات تخصصی پليس بيان داشت که مدتی پيش شاکی از گوشی وی شارژ خريداری کرده و چون اطلاعات مربوط به حساب در تلفنش ذخيره شده بوداز اطلاعات موجود سوء استفاده و اقدام به خريد شارژ و مصرف آن کرده است.


انتهای پیام/

برچسب ها: کرمانشاه ، خرید ، شارژ ، تلفن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار