محمد اصلانی:

باید به فدراسیون برای برگزاری جام یادگارامام تبریک گفت

مربی سابق تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان کشورمان گفت:رقابت های بین المللی کشتی نوجوانان جام یادگار امام(ره) در حد میدان جهانی برگزار شد.

محمد اصلانی در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان با بیان این مطلب افزود:از نزدیک شاهد رقابت های جام یادگار امام(ره) بودم و برای خود من هم غیر قابل تصور بود که چنین مسابقاتی با این سطح فنی بالا برگزار شود.
وی تصریح کرد:رویارویی کشتی گیران پر قدرت خارجی با مدعیان کشورمان جذابیت رقابت ها را چندین برابر کرده بود و به اعتقاد من در برخی اوزان مسابقات چیزی از میدان جهانی کمتر نداشت.
دارنده چندین مدال رنگارنگ آسیا با اشاره به شکل برگزاری رقابت های جام یادگار عنوان کرد:برگزاری مسابقات به صورت تیم به تیم تدبیر بسیار خوبی بود که باید به فدراسیون کشتی تبریک گفت چرا که با این مدل برگزاری هر کشتی گیر حداقل چند دور روی تشک مسابقه حاضر می شود و هم خودش در مصاف با حریفان خارجی محک جدی تری می خورد و هم کادر فنی فرصت بیشتری خواهد داشت تا نقاط ضعف و قوت آزادکاران نوجوان را مورد ارزیابی دقیق تر قرار دهد.
اصلانی درادامه به اهمیت رده سنی پایه اشاره کرد و ابراز داشت:به طور حتم زمانی آینده کشتی تضمین خواهد بود که رده های سنی پایه را جدی بگیریم و خوشبختانه هم اکنون این موضوع در کشتی ما جزء برنامه ای اصلی قرار گرفته است و به همین دلیل مطمئن هستم پس از بازی های المپیک 2020 دستمان خالی نخواهد بود البته به شرطی که همین طور منظم بر اساس برنامه ریزی طراحی شده حرکت کنیم.
وی تاکید کرد:با توجه به شناختی که از مراد محمدی سرمربی زحمتکش تیم ملی نوجوانان دارم و پتانسلی که درآزادکاران نوجوان وجود دارد امسال شانس زیادی برای قهرمانی در رقابت های جهانی داریم که امیدوارم این مهم محقق شود.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار