لرستان؛

انهدام 11 باند سرقت و کلاهبرداری در لرستان

رئیس پلیس آگاهی لرستان از انهدام 11 باند سرقت و کلاهبرداری از یک ماه گذشته تاکنون در این استان خبر داد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ سرهنگ عباس نظری افزود :در راستای تامین امنیت و جلوگیری از نا امنی در سطح استان به ویژه در ایام پایانی سال و نوروز آگاهی استان اقدام به انهدام 11 باند سرقت و کلاهبرداری انجام داده است .
وی اظهار کرد : در این راستا در هفته گذشته با تلاش شبانه روزی ماموران آگاهی استان یک باند شش نفره سرقت مسلحانه که در این استان و استان های همجوار اقدام به سرقت کرده منهدم و به مراجع قضایی تحویل شده است .
وی بیان کرد : این افراد با استفاده از یک خودروی پلاک جعلی 9 فقره سرقت عادی و پنج فقره سرقت مسلحانه در لرستان و خوزستان انجام داده اند .
سرهنگ نظری گفت: همچنین افراد این باند سرقت مسلحانه با یک تصادف ساختگی درکاشان قصد کلاهبرداری داشتند که با تلاش ماموران آگاهی این افراد دستگیر شدند .
وی بیان کرد : همچنین یک باند سرقت چهار نفره در شهرستان بروجرد منهدم و تحویل مراجع قضایی شدند .
وی افزود : اعضای این باند با طعمه قرار دادن سرنشینان خودروهای شخصی وعمومی به زور اموال آنان را سرقت می کرد ند .
وی اضافه کرد :در این راستا یک باند سه نفره سرقت منزل نیز در شهرستان خرم آباد منهدم و اعضای آن به مراجع قانونی تحویل شده است .
رئیس پلیس آگاهی لرستان ادامه داد : به همین منظورسه باند سه نفره سرقت قطعات خودرو، کیف قاپی وسرقت مغازه در شهرستان خرم آباد منهدم شد .
وی افزود : باندهای شش نفره سرقت احشام و چهار نفره فروش سکه های تقلبی در شهرستان ازنا نیز متلاش شدند .
سرهنگ نظری در خصوص مبارزه با قاچاق کالا و مواد محترقه در سطح استان گفت : در دو هفته گذشته 43 فقره محموله قاچاق کالا و مواد محترقه به ارزش ریالی 60 میلیارد ریال درلرستان منهدم شد .
وی اظهار کرد : در این راستا 63 نفر دستگیر و به مراجع قضایی تحویل شده است .
وی بیان کرد : همچنین در راستای تامین امنیت استان یک باند هفت نفره جعل وکالت نامه های خودرو که در لرستان و خوزستان فعالیت داشته است منهدم شد .
رئیس پلیس آگاهی لرستان توصیه کرد : هم استانی ها با رعایت نکات ایمنی ازفراهم شدن شرایط سرقت و کلاهبرداری و پیشگیری از این حوادث مانع از وقوع سرقت شوند.
انتهای پیام /

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار